Update Decoder

  • 5 September 2013
  • 2 reacties
  • 655 Bekeken


Pas recent me belgacom TV aangeschaft. Decoder blijft 's nachts aanstaan voor updates. Deze nacht rond 04:00 was er zo'n update, hoe kan je nu te weten wat er verndert is ?


Inderdaad al gemerkt dat ik al zenders mis, hiernet de PDF gedownload (regio vlaanderen) met alle zenders. Is deze PDF nu de laatste met alle 'actieve' zenders ? Krijg je er een update/mail van van welke zenders gaan verwijdert of beter, toegevoegd worden ...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Als je de decoder bv. 20 u in standby zet (bij 4 uur TV-kijken en/of opnemen per dag) kost dat ca. (20x0,0160Kw x0,1980€) = 0,06336€ per dag (2.6Bef)...de huur van een decoder kost bv. het viervoudige...
Maar het is idd geen "must" dat ding de hele dag te laten opstaan. Wél er rekening mee houden dat met PLC -adapter, die ook in spaarstand gaan, een herstart wel een 5-tal minuten duurt. Bij uitgeschakelde modem nog wel iets langer. En ik ga voor die 8watt verschil echt geen V5 kopen...

Reputatie 7
Badge +1


Ja Will, dat moet je zelf beoordelen. Maar ik heb ook nog 2 DVD-HDD-recorders aan de kabel hangen. Af en toe gebruik ik die nog eens. Bovendien heb ik wegens het verdwijnen van ARD en ZDF bij Belgacom, ook een digicorder met modem (enkel voor dig. TV ) in een selfstarter formule (gratis) laten installeren. Ik blijf in hoofdzaak Belgacom gebruiken maar ook soms Telenet. ik heb hier al meermaals uitgelegd dat de meerkost voor mij nul is, omdat ik het Sport&Pleasure boeket kon opzeggen (de reden was enkel Eurosport2 dat bij Telenet in het basiszenderaanbod zit.)




Reageer