Update bug fixes Decoder

  • 4 February 2014
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken


Beste,





Is het mogelijk om zoals bij elke software update van Belgacom TV ook een bug fix te krijgen? Welke problemen er opgelost zijn? Zou toch fijn zijn om te weten.





Mvg,


Steven

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik heb versie Charles2_8.1.150 ook vandaag binnengekregen. Decoder V4 wou niet uit standby, en toen ik hem aanhet toestal aanzette, kreeg ik ook het blauwe Belgacom sc scherm den starting software op de display. Niet normaal dacht ik en toen .ik in de instellingen de systeeminformatie checkte, bleek de nieuwste versie er op te staan.



Inderdaad weten we niet wat ze nu juist 'gefixed' hebben. Zelf ondervinden denk ik. Er waren wat problemen met de info die de infvoknop gaf soms. En de TV-gids stond soms niet op het juiste uur, maar dat kon je oplossen met een gewone herstart. 't zal me benieuwen of dat nu nog gaat voorkomen. De bediening van de menu's was voordien ook al héél snel, en dat is nu zeker nog iets beter geworden. Ik heb daar écht geen klagen over, ook het scrollen door de TV-gids d.w.z. een dag verspringen met de doorspoeltoets gaat flitsend snel. Bij Telenet is dat tergend langzaam (tot meefr dan 5 seconden wachten). Het bedieningscomfort is nu dus uitstekend.

@ Sinjoor,


en toen ik hem aan het toestal aanzette, kreeg ik ook het blauwe Belgacom sc scherm den starting software op de display



Dat gebeurt bij de V5 ook
Reputatie 7
Badge +1


Ik denk dat ze meer of minder bufferen op de decoder (o.a. de PVR-menu's en de TV-gids) om de snelheid optimaal te houden. Daarom is het intern (RAM) geheugen belangrijk. De 512MB van de V4 blijken nog steeds voldoende. De V3 is maar 256MB geloof ik, en dat is dus niet genoeg voor een vlotte bediening.

Reageer