-update bbox2 en geen snelheidsverhoging

  • 25 November 2010
  • 4 reacties
  • 3169 Bekeken

Geachte m.


De update van mijn bbox2 is enkele dagen geleden uitgevoerd. ( - ontving 2 brieven omtrent update


bbox2 ) Toch staat mijn profiel nog steeds Downstream line rate 20056 kbps &
Upstream line rate 2040 kbps.
Momenteel geniet ik nog niet van de snelheidsverhoging.( # Download snelheid : 25 Mbps # Upload snelheid : 3,5 Mbps )
Wil dit nazien aub en aanpassen ?
In afwachting van uw berichten, geachte , veblijf ik inmiddels,

mvg,

fc060974

KLANTNUMMER 609310517

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De verhogingen naar een 30Mbit profiel gebeuren sinds enkele weken en zou voltooid moeten zijn tegen eind december.

OPGELET: is enkel als je kort genoeg bij de ROP woont en de technische kenmerken van je lijn voldoen.
blijkbaar is het bij u momenteel nog een 16,5 mbps profiel echter zou je perfect een 30 mb profiel kunnen krijgen voor deze zou je u best eens begeven naar de bgc shop dichts bij u in de buurt

mvg,

swan
??? Dat 30Mbps profiel komt er maar (ad nauseam) als de technische parameters kloppen en voor Favorite wordt je gelimiteerd tot 25/3,5 en voor Intense op 30/4,5 ... en dat heeft weinig of niets te zien met de bbox-2 maar alles met VDSL2 en de afstand tot het "verdeelpunt" + lijnkwaliteit ... of TS dus "perfect" een 30Mbps profiel kan krijgen dat zou ik hier zomaar niet luidop durven zeggen ...
Gisteren nog op 20/2 profiel en sinds vanmorgen op 16,5/2




















































PPPoE Address 91.181.48.164
PPPoE Netmask 255.0.0.0 Firewall Enabled Hardware Version 1
VDSL line status SHOWTIME Wireless Disabled Serial Num LK10040DP170318
Downstream line rate 16536 kbps
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 2064 kbps

Downstream Training Margin 32.3 dB

Volgens een operator die ik vorig jaar aan de lijn had zit ik heel dicht bij een verdeelpunt.

Na de update van de bbox2 zou ik kunnen genieten van volledige snelheidsverhoging, wat dus het geval niet is....

Het enige wat een Belgacom boetiek kan doen is contact opnemen met de technische dienst en weer afwachten nadien...

In mijn straat genieten genieten sommige mensen wel ten volle van hun beloofde snelheid, kan dan ook niet daaraan liggen.

Reageer