update

  • 1 April 2011
  • 6 reacties
  • 1675 Bekeken

hoi,

verleden week kregen we info over de nieuwe update dat eraan komt voor belgacom tv.de update is inmiddels geinstalleerd zonder problemen. maar het probleem nu is dat alle posten niet meer op zijn plaats staan dan voor de update.plus dat alle belgische posten (vtm,kannal2,vt4,jim,enz) geblokeerd zijn. dat de posten door elkaar staan is geen probleem ,maar dat sommige geblokeerd zijn snap ik niet.komt het door die update of worden die belgische posten de komende weken terug gedeblokeerd. bedankt,

yves


6 reacties

Beste Yves,

De update blokkeert in principe geen zenders. Heb je geen persoonlijke zendervolgorde of persoonlijke tvgids actief staan die hiervoor verantwoordelijk kan zijn? Dit kan je controleren via de instellingen van je decoder (FAQ vind je hier). Je zet de zendervolgorde terug op standaard door "Herbeginnen" te selecteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
hoi,

bedankt eva voor de snelle reactie.

heb alles al geprobeerd maar niks helpt.al 3 keer gebelt naar hulpdesk met daar ook het antwoord dat het niet kan of mogellijk is.al 4 keer decorder herstart.persoonlijke zendervolgorde en persoonlijke tvgids een aantal x keren gedaan maar nog hetzelfde probleem.je kan de zender volgorde 1000 keer verander of je eigen favo zenders het blijft het zelfde, omdat de belgische zenders uitgezonderd kannal 8 en anne geblokeerd zijn.voor de update werkte alle prima,pas daar na begon het probleem.in feite zou er iets zijn in de menu dat je kan deblokeren of moet dat gebeuren via de centrale.heb foto genomen en hier opgezet van het probleem. bedankt

yves
Badge
Heb je toevallig geen zenders vroeger geblokkeerd voor kinderen?Want het zou nu kunnen dat op die plaatsen die zenders geblokkeerd zijn.
@ axana.

neen heb vroeger niks verandert ,gewoon zo gelaten.Is pas na de update dat de zenders geblokeerd zijn.wat ik er raar aan vindt is dat alle vorige zenders( na de update) gewoon info zenders geworden zijn van belgacom .raar en verwarende bedoeling zenne.toch bedankt voor de reactie.

yves
Badge
Denk dat je best naar de technische dienst kan bellen.Want dit is toch niet normaal.Probeer anders nog eens eerst een 20 min.met de stekker er uit te trekken en dan er terug in te steken is het dan nog het zelfde dan zou ik toch naar de technische dienst bellen want dan denk ik dat er iets aan het toestel scheelt.
hoi,

het probleem is opgelost.mijn vriendin had nog eens naar de helpdesk van belgacom gebeld en het probleem uitgelegd.die meneer vertelde dat het mogellijk kon zijn dat het kinderslot opstond en daarmee je bepaalde posten niet kan nemen.en ja het was dat.dan het volgende probleem was dat ik de code niet meer wist omdat die niet hetzelfde is als je een film wilt huren.dus terug gebeld naar belgacom en nu was het een mevrouw aan de lijn.zei geeft dan alles gereset en moest 10 min wachten.na een tijdje de gebruikellijke code ingeven ,alles werdt geconfigureerd en had weer alle posten.bedankt aan iedereen voor de reactie en bedankt belgacom voor de snelle en goede hulp.

yves

Reageer