Mijn tv doet nu al meer dan een uur update, alles al veelvuldig uitgeschakeld en ingeschakeld maar blijft enkel decoder update.
Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens en reset van de decoder geprobeerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
is de decoder rechtstreeks met een utp kabel verbonden met je bbox.
zie ook uitleg hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
zie ook uitleg hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.