Beantwoord

Update?

  • 8 December 2016
  • 4 reacties
  • 436 Bekeken

Hallo,

Sinds vandaag is er één en ander aangepast zonder dat we hier weet van hadden. Als we nu opstarten komen we in het menu van televisie, opnames ... (vroeger startten we gewoon op de laatste zender die bekeken was). Als we willen zappen door middel van het intypen van een zendernummer komen we terecht in de zaplijst en moeten we nog steeds met de pijltjes kiezen (vroeger veranderde het gewoon van zender). Iemand een idee hoe ik dit alles terug ongedaan kan maken?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door frank 8 December 2016, 19:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit is geen normaal fenomeen na de update die de v5 toestellen hebben gekregen.

je zou best starten met een reset van alle toestellen voor internet en televisie (modem,ruckus, wifi-bridge, decoder)
Eventueel gok je op het snelste en reset je enkel de decoder.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Doet het probleem zich nog voor: bellen naar technische dienst
Dank je wel voor de reactie. Ik ga al eens proberen met de decoder te resetten. Uitkomst volgt nog 😉
Als ik decoder herstart krijg ik de melding dat netwerkverbinding niet correct is maar hier is niets aan verandert. Ik durf de modem niet te herstarten want dan bestaat de kans dat ik geen internet meer heb en dit forum niet meer kan gebruiken ...
Modem herstart en probleem is volledig opgelost 🙂

Reageer