Unlimited betekent blijkbaar 500gb?

  • 17 April 2012
  • 8 reacties
  • 453 Bekeken

Blijkbaar betekent het hebben van een ongelimiteerd abonnement dat je maximaal 500gb mag verbruiken en geen byte extra? Ik dacht dat het ongelimiteerd was, mits een fair use policy waar je een waarschuwing krijgt als je je verbruik moet minderen? Zo een waarschuwing heb ik niet gehad, enkel een waarschuwing dat ik nog 5gb over heb en nu zit ik op smallband.

Ook heb je tegenwoordig geen optie meer om extra volume packs toe te voegen, of vergis ik me hierin?


Mvg,

Patrick

8 reacties

je kunt onbeperkt volumepacks van 20GB bijkopen aan de ronde prijs van nul euro

mvg
en waar kunt u dan ergens die volume packs bijkopen? ik vind die optie nergens...
via e-services

mvg
ik heb volledig die vernieuwde e-services website afgezocht en niets gevonden dat ook maar in de buurt komt van "volume packs"....
mijn produkten / mijn internetdiensten / kijken bij beschikbaar


Unlimited volume Pack 20GB gratis abonnement

Verhoog het aantal gigabyte voor uw Internet abonnement (mogelijkheid om in te schrijven op een onbeperkt aantal).


mvg
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.


... wat een toeval...
Enfin, uitloggen en opnieuw inloggin bij de e-services heeft ervoor gezorgt dat ik nu wel de optie heb om extra volume packs toe te voegen. Probleem opgelost dus (bedankt Xenne), wel vreemd dat het er oorspronkelijk niet bijstond en dat ik een rare foutmelding kreeg...
tsja, e-services is & blijft een vreemd diertje .... mogelijks moet je modem nog resetten om van smallband vanaf te geraken?

mvg

Reageer