universeel afstandbediening

  • 7 December 2010
  • 2 reacties
  • 1774 Bekeken

heb sinds augustus dit jaar digitaal tv en heb zonder problemen mijn afstandbediening universeel gemaakt zodat ik de volume kon regelen en de tv kon aan of uitzetten maar opeens sinds een maand krijg ik de volume niet meer altijd gedaan en heb al getest of de batterijtjes plat waren maar dit was het niet want de rest geeft wel direkt contact en als ik de code terug ga ophalen via de toets tweemaal laten knipperen en dan tegelijkertijd de 1 en 3 indrukken en dan de standby dan reageert de volume weer voor een paar minuten maar dan verliest het weer het contact

Mij lijkt het alsof die de code telkens weer verliest en dat vind ik vreemd daar het eerst van aug tot nog geen maand terug altijd prima ging

Heeft iemand dit probleem en of zou deze mankement aan iets anders te wijten zijn?

gr Carmen

2 reacties

Misschien toch eens proberen om de batterijen te vervangen? En anders zal de afstandsbediening waarschijnlijk stuk zijn en zal je ze moeten omwisselen.
batterijen was eerste wat ik aan dacht en heb dit vervangen maar probleem blijft en word zoals ik in andere topic schreef zelfs erger

zal in het nieuwe jaar eens gaan zien wat ze in de winkel zeggen

bedankt wouter voor je reactie

Reageer