Skip to main content
Hoi,



Vroeger had ik er af en toe eens last van, 1 of 2 keer op paar uur. Maar sinds gisteren kan ik amper 20 seconden op mijn PC naar Live tv kijken of deze error verschijnt.



Wat ik al geprobeerd heb en niet werkt is:

Browser Chrome updaten

Refreshen venster

Opnieuw uitloggen en inloggen als gebruiker

App herinstalleren

Thuis netwerk router herstarten

....



De TV Live streaming app is dus nu zo goed als nutteloos.



Groeten.
Ter info:

hier krijgen ze de zelfde foutmelding "too-many-retries"

> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-op-mac-undefined-error-too-many-retries-41412
Ok. 'Er wordt aan gewerkt'.



Begrijp dat het met alle verschillende apparaten, besturingssystemen en browsers het niet eenvoudig is een vlekkeloos werkende app te maken, .... maar nu is het dus compleet onbruikbaar in elk type browser op mijn desktop (draait Windows 10).
bij werkt de app toch nog altijd onder windows 10 zonder probleem.

Maar ik heb nog altijd windows 10 (1703)

misschien heeft het bij u iets met de nieuwe versie van windows 10 (1709) maken als je die al hebt staan.
Blinckx, we zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra we meer info hebben, laten we je iets weten. Mijn excuses voor de hinder.
Ons TV team heeft de fout gevonden en verholpen. Probleem zou opgelost moeten zijn.

Reageer