Hoi, zoals ik al on de titel vermeld heb, hebben wij thuis ultratraag internet.
Ik heb geen idee waaraan dit zou kunnen liggen.
Als ik een speed test doe, geeft die weer dat ik een ping van 53 ms heb, een downloadspeed van 1,8Mbps en n uploadspeed van 0,4 Mbps.
Persoonlijk lijkt dit snel te zijn (download van 14,4 Megabytes per secondes) want telkens als ik iets download, krijg ik een gemiddelde snelheid van 130 kilobytes per seconde! 1 foto uploaden op Facebook duurt gemakkelijk 1 min in hoge kwalitiet.
Nu vroeg ik mij af ofdat daar mss niets aan te doen valt.
Ik heb geen idee welk internet wij thuis hebben (SP IFE Fortis-XL). Ik vermoed dat dat overeenkomt met Comfort.
Als ik het check via Comfort kan ik thuis VDSL2 krijgen. Ik heb echter geen idee wat dit betekend.
Kan er iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
ps: mijn internet valt heel geregeld uit. Wat ik dan doe is de router en de modem uittrekken en opnieuw insteken (de voeding). Maar als het onweert helpt dit niet, dan hebben wij thuis nooit internet.
Bladzijde 1 / 1
van SP IFE Fortis-XL heb ik nog nooit gehoord? is dit een produkt van Belgacom? anders moet ik u doorverwijzen
indien u klant bent bij belgacom en indien vdsl2 beschikbaar is zou u moeten kunnen overschakelen, contact nemen met de 0800 22 700. u zal een nieuwe modem (bbox2) krijgen, activatie kost éénmalig wel €50, maar u zal daarna wel veel sneller kunnen surfen
mvg
indien u klant bent bij belgacom en indien vdsl2 beschikbaar is zou u moeten kunnen overschakelen, contact nemen met de 0800 22 700. u zal een nieuwe modem (bbox2) krijgen, activatie kost éénmalig wel €50, maar u zal daarna wel veel sneller kunnen surfen
mvg
SP IFE Fortis-XL is euh...
Wij hebben thuis internet (gratis) van het werk van mijn moeder..
Die werkt bij de Fortis en dan krijgen wij thuis gratis internet van Belgacom..
En ik dacht dat het overeen kwam met Comfort.
Kan ook zijn dat het favorit is...
Wat is vdsl2 eigenlijk?
Ik leeft nl. in een oude straat en naar't schijnt liggen wij op het einde van een lijn.
Dus daarom wou ik eig. eerst weten ofdat overschakelen wel echt gaat en/of dat het wel een merkbaar verschil gaan uitmaken.
Want €50 geven voor iets wat niet gaat uitmaken is wat veel.
Wij hebben thuis internet (gratis) van het werk van mijn moeder..
Die werkt bij de Fortis en dan krijgen wij thuis gratis internet van Belgacom..
En ik dacht dat het overeen kwam met Comfort.
Kan ook zijn dat het favorit is...
Wat is vdsl2 eigenlijk?
Ik leeft nl. in een oude straat en naar't schijnt liggen wij op het einde van een lijn.
Dus daarom wou ik eig. eerst weten ofdat overschakelen wel echt gaat en/of dat het wel een merkbaar verschil gaan uitmaken.
Want €50 geven voor iets wat niet gaat uitmaken is wat veel.
beste
om te weten of u kan overschakelen moet u bellen naar 0800 22 800. als het niet gaat dan is het einde verhaal.u kan online ook eens testen via http://www.belgacom.be/bwt/Login.action
uw geval is nogal specifiek omdat u gratis internet heeft, maar ik veronderstel dat u ook zal kunnen upgraden zolang je maar uw produkt niet gaat wijzigen. en vermoedelijk zal die SP IFE Fortis-XL of wat het ook moge zijn, wel overeenkomen met een favorite. maar bel gewoon eens met de klantendienst zou ik zo zeggen
vdsl2 is gewoon een technologie die veel sneller internet toelaat dan adsl, maar deze is (nog) niet overal beschikbaar
mvg
om te weten of u kan overschakelen moet u bellen naar 0800 22 800. als het niet gaat dan is het einde verhaal.u kan online ook eens testen via http://www.belgacom.be/bwt/Login.action
uw geval is nogal specifiek omdat u gratis internet heeft, maar ik veronderstel dat u ook zal kunnen upgraden zolang je maar uw produkt niet gaat wijzigen. en vermoedelijk zal die SP IFE Fortis-XL of wat het ook moge zijn, wel overeenkomen met een favorite. maar bel gewoon eens met de klantendienst zou ik zo zeggen
vdsl2 is gewoon een technologie die veel sneller internet toelaat dan adsl, maar deze is (nog) niet overal beschikbaar
mvg
De test zegt dat vdsl2 beschikbaar is.
Dus als ik gewoon bel naar de klantendiest zou ik over kunen schakelen naar vdsl2.
En dan zou ik 50€ activatiekosten moeten betalen, en dan krijg ik een nieuwe modem.
Dat zal ik dan maar eens doen..
We zullen wel zien ofdat het werkt.
Dus als ik gewoon bel naar de klantendiest zou ik over kunen schakelen naar vdsl2.
En dan zou ik 50€ activatiekosten moeten betalen, en dan krijg ik een nieuwe modem.
Dat zal ik dan maar eens doen..
We zullen wel zien ofdat het werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.