Skip to main content
graag zou ik 1 maal een uitstel van betaling bekomen, z dat ik volgende maand 2 keer kan betalen

deze maand is het nogal moeilijk
Bellen naar 0800 22 800.
Beste patricia1234,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.



Met vriendelijke groeten,



Joël
Ik had ook om uitstel van betaling gevraagd maar ik kreeg toch de factuur binnen. Er staat wel bij Facturatie overeenkomst 1. Wat wil dit zeggen?
Dag Krullie975,



Dit wil zeggen dat je bij ons een overeenkomst hebt voor producten of een Pack op hetzelfde adres.



Indien je bijvoorbeeld aansluitingen hebt op meerdere adressen, kun je meerdere overeenkomsten hebben.



Bezorg je mij klantgegevens zodat ik je uitstel in de facturatie kan nakijken?



Groetjes,



HeidiE
Beste Support medewerker,



Ik zit met een gelijkaardig probleem op dit moment als patricia. Door enkele financiele tegenvallers op korte tijd, is het moeilijk om mijn openstaande factuur tijdig te betalen.

Is het mogelijk om bij de volgende afrekening beide facturen te betalen, zodat mijn diensten toch verzekerd blijven? Ik stuur in een privé bericht alvast mijn gegevens.



mvg,



Mike
Hallo,



Stuur uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) maar door.



Dan kijk ik het even na voor u.



Met vriendelijke groeten,



Joël

Reageer