Skip to main content
Op 24/4 heb ik contact opgenomen telefonisch met de klantendienst wat betreft mijn laatste factuur.

Daar wordt een bedrag aangerekend waar ik totaal gee herkomst of weet van heb. Ik vraag uitleg, uiteraard weet met geen antwoord en wordt een dossier aangemaakt 42357215, na een maand zonder antwoord bel ik terug, ik krijg als antwoord: ik maak een nieuw dossier aan met het vorige is voorlopig niks gedaan terug dossiernummer 29325614

Momenteel na terug een maand niks nieuws onder de zon Maar wal telken een mooie brief in de bus met de mededeling dat de klacht ten spoedigste wordt behandeld maar dat wel HET VERSCHULDIGDE BEDRAG MOET BETAALD worden.

Ik vraag mij af wanneer er antwoordt komt. Als ex weknemer heb ik hier en daar wel nog wat contacten om hoger op te gaan maar daar maak ik liever geen gebruik van. Tenzij het blijft duren.

En kom aub met geen excuses af, heb ik reeds vele maal gehoord en lost niks op.
Dag Roger,



Uw dossier (29325614) is nog volop in behandeling en een collega zal je nog contacteren ivm de oplossing.



Alvast de excuses voor het wachten.



Koen

Reageer