Sinds enkele weken problemen met uitgesteld kijken.
Programma op pauze zetten, dan na bvb een kwartier terug op play zetten.
dan wordt het scherm na ca die 15 minuten zwart
enige mogelijkheid is dan nog om van zender te veranderen en het gepauzeerde stuk van het programma te skippen. Enige suggestie ? Herstarten van de BBox3 of decoder lost het niet op.
Bladzijde 1 / 1
Dag Guy,
Heb je al eens een reset van de decoder gedaan ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Welke decoder heb je ? Kan je ons anders via privébericht je vaste lijn nummer of klantnummer doorsturen dan kijken wij het eens na voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Heb je al eens een reset van de decoder gedaan ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Welke decoder heb je ? Kan je ons anders via privébericht je vaste lijn nummer of klantnummer doorsturen dan kijken wij het eens na voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.