Beantwoord

Uitgaande oproepen niet mogelijk

  • 22 March 2016
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Geachte,
Ik probeerde daarjuiste een uitgaande oproep te doen en kreeg de vermelding : fout by verbinding, daarna stuurde ik sms en dit ging wel
icon

Beste antwoord door Wim 22 March 2016, 16:52

Bekijk origineel

8 reacties

De netwerken zijn overbelast naar aanleiding van de triste gebeuren in Zavemtem en de Maalbeek Brussel
daarom wordt iedereen aangeraden te sms'en ipv te bellen.
Proximus heeft ook Proxumus_Fon hotspots open gezet voor iedereen.



Reputatie 2
Badge +1
Edit Wim: bericht verwijderd wegens laster.
Het is niet enkel bij Proximus dat het gsm verkeer plat ligt.
Ik heb geen vaste lijn, enkel mobiel, maar mijn moeder van 84 jaar heeft geen internet, en ik kan haar niet geruststellen dat alles in orde is met haar jongste dochter die in brussel werkt. dit is niet correct. Er zijn nog altijd mensen die geen gsm of internet kunnen hanteren. Moeten die dan maar ongerust blijven?????? Een schande. Natuurlijk moet hulpverlening mogelijk zijn en slachtoffers moeten geholpen worden, maar men mag de anderen ook niet vergeten.
Inderdaad zoals je zegt en om de zelfde reden behoud ik mijn mijn vaste lijn, want anders heb ik die voor niks nodig .
NB: Ze geven juist een uitleg op het TV nieuws op EEN, om de hulpdiensten hun werk te kunnen laten doen van geen gsm oproepen te doen.
Zelf hun reporters kunnen ze niet bereiken.
Zo zie je dat je niet kan rekenen op je gsm. Een vaste lijn heb je nog altijd nodig. Alleen is het schandalig dat je niet verwittigd wordt dat zoiets kan gebeuren.
Reputatie 6
Badge +2
Zo zie je dat het einde van de vaste telefoon nog niet voor morgen is, in zulke gevallen blijft die broodnodig.
Reputatie 7
Badge +6
Door de dramatische gebeurtenissen in Brussel is het spraak gsm netwerk overbelast. Dit is een tijdelijke situatie. Graag een beetje begrip a.u.b.
Groeten,
Wim

Reageer