Vraag

UGC ticket codes

  • 13 November 2017
  • 0 reacties
  • 746 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
In augustus heb ik punten omgeruild voor 3 ugc tickets, deze netjes ontvangen en afgedrukt. Wij naar ugc om deze te verzilveren. Aan de ugc balie wist men mij te melden dat deze 'anders dan bij kinepolis tickets via omruiling met bizzclubpunten' niet onmiddellijk in te ruilen zijn,maar via een ugc account op een kaart te plaatsen zijn. Dus tickets zo betaald en film gekeken. Nu enkele maanden later de eerdere omruiling helemaal uit het oog verloren,gaan we nogmaals naar ugc en liggen er aan de automatische loketten ugc+ kaarten en herriner ik mij de omgeruilde punten weer. In de hoop deze te kunnen gebruiken neem ik zo'n kaart mee, maar stel ik vast dat mijn tegoedcodes
een week verlopen zijn. Vandaag toch maar de verplichte ugc account aangemaakt in de hoop de verlopen bonnen te kunnen omzetten. Op hun site is het mij niet duidelijk waar ik deze al zou kunnen omzetten, toch een poging ondernomen via de ugc+ kaartnummer geeft geen tegoeden. Ik zie wel dat er nu 1 code als geleverd staat,maar deze staat niet op de kaart.

Graag wil ik hierbij vragen of deze ugc codes terug naar bizzclubpunten kunnen omgezet worden zodat ik deze terug gewoon in een kinepolis cinema kan gebruiken zonder al het gedoe. Ik ben al vele jaren trouwe klant en hoop dat dergelijke toestanden dit niet in de weg hoeven te staan.

0 reacties

Geen reactie

Reageer