Beste,
Ik heb gisteren de applicatie TV Overal geïnstalleerd op mijn IPhone, na ingave van mijn e-service account krijg ik telkens de melding: "U heeft geen belgacom TV".
Ik heb al meer dan 3 jaar belgacom tv...
Met vriendelijke groeten,
Tsjelle
Bladzijde 1 / 1
Bellen naar de klantendienst, die zullen dit aanpassen.
Beste Tsjelle,
Dit zal hoogstwaarschijnlijk aan uw e-services account liggen. Is deze gekoppeld aan het juiste klantnummer?
U kan dit achterhalen door in te loggen op uw e-services, u klikt daarna op "mijn profiel" en daarna op "mijn Belgacom". U ziet daar uw klantnummer staan en deze kan u dan vergelijken met de klantnummer dat u op uw factuur kan terug vinden.
Als deze niet klopt dan zou u een nieuwe e-services account moeten aanmaken met de juiste gegevens.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Dit zal hoogstwaarschijnlijk aan uw e-services account liggen. Is deze gekoppeld aan het juiste klantnummer?
U kan dit achterhalen door in te loggen op uw e-services, u klikt daarna op "mijn profiel" en daarna op "mijn Belgacom". U ziet daar uw klantnummer staan en deze kan u dan vergelijken met de klantnummer dat u op uw factuur kan terug vinden.
Als deze niet klopt dan zou u een nieuwe e-services account moeten aanmaken met de juiste gegevens.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.