Beantwoord

'U hebt geen toegang tot deze toepassing' voor facturen, producten, verbruik, ...

  • 17 October 2016
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Als ik mij aanmeld op MyProximus krijg ik eerst twee tabbladen: 'Mijn Overzicht' en 'Mijn Account'. Klik ik vervolgens op 'Mijn Account' komen de volgende tabs erbij:
'Mijn producten', 'Mijn Facturen', 'Mijn Verbruik', 'Mijn Premium Club', 'Mijn Berichten' en 'Mijn Support'.

Bij het gaan naar één van deze tabs krijg ik telkens ofwel een 403 'U hebt geen toegang tot deze toepassing', ofwel kom ik terug op 'Mijn overzicht' terecht waar ik terug maar twee tabs heb. Ik heb alleszins de rol 'administrator'.

DIt is inmiddels al twee maanden. Ik heb hier al eens voor gebeld, maar na enkele keren doorverbonden te worden was er een technisch probleem bij de support en kon ik niet verder doorverbonden worden.
icon

Beste antwoord door tina.b 17 October 2016, 15:27

Bekijk origineel

3 reacties

Wat je kan proberne is het vragen bij de 0800 22 800 optie 4 voor de techischsedienst, en vragan of het my proximus kunnen verwijderen en probeer dan nog is opnieuw aan te maken dat kan je proberen, en dan kan je bevoorbeeld naar permuis club ook is contact opnemen op het nummer 1910 maar moet vanaf een gsm ik hoop dat deze informative helpt,

Met vriendelijke groeten
Arne
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan,

ik heb je bericht doorgestuurd naar de collega's van MyProximus. Zij gaan je login nakijken en sturen via mail hun bevindingen of instructies door om dit probleem te verhelpen.

vriendelijke groeten,

Tina
Dag Jan,

ik heb je bericht doorgestuurd naar de collega's van MyProximus. Zij gaan je login nakijken en sturen via mail hun bevindingen of instructies door om dit probleem te verhelpen.

vriendelijke groeten,

Tina

Bedankt.

Reageer