Skip to main content
Ik heb de applicatie "BelgacomTV Overal".

Ik kan niet inloggen met mijn eServices iD.

De dienst vermeld dat ik "BelgacomTV klant moet zijn om van de dienst te kunnen genieten"

Ik ben klant en heb geen abnormaal paswoord (8 karakters combinatie letters/cijfers).

Ik aanvaard de algemene voorwaarden maar helpt niet.

Verstomd

en ja ik heb gezien dat er al een topic was maar staat niets nuttigs in helaas...

heb je dat probleem met de android app, of met die van apple?

mvg

is Apple, net gedownload uit de iTunes, de applicatie logt dus wel in, ik kan ook zien dat ik ingelogd ben dus mijn account en paswoord zijn wel juist... Helaas ben ik volgens de app geen belgacom tv klant (dat abo staat wel actief in mijn eServices bij belgacom)

in het begin werd deze fout vaak gerapporteerd met de android app, maar sinds de update van de app naar 1.0.2 heb ik deze niet meer zien terugkomen

nu is het zo dat apple veel langer tijd nodig gehad heeft om de app goed te keuren, en dat dit nog altijd de eerste versie is die in de market staat. dus mogelijk zitten er nog bugs in die app die er ondertussen al uit zijn bij android

je kan altijd eens contact nemen met de ontwikkelaars

mvg

thx xenne, ga k eens doen ;)

njah, als ik naar "ontwikkelaars" ga kom ik terecht op de belgacom online support Wenkbrauw ophalen

ik heb geen ervaring met apple dus ik zou niet weten hoe dat werkt

in de android market staan de gegevens van de ontwikkelaar altijd vermeld in de market, in dit geval:

mobile.applications@belgacom.be

mvg

Applicatie heeft ondertussen al paar extraatjes gedaan

- blokkeren Ipad

- zichzelf verwijderen

- variatie in de foutmeldingen

Heb 't gedesinstalleerd. Laat iemand anders maar testkonijn spelen, ik wacht wel nog even tot het werkt...

Ik kan ook niet liveof opnemen instellen,heb belgacom tv maar via scarlet

werkt niet voor scarletklanten, voor meer info gelieve u te wenden tot Scarlet

mvg

Reageer