Indien ik mijn domein wil beheren via e-services, krijg ik de boodschap "U beschikt momenteel over geen domeinnaam". Nochtans heb ik wel een domeinnaam die actief is en werkt. Ik kan hem dus alleen niet meer beheren. Is het mogelijk dit te herstellen?
Gebruikersnaam: befdevos
Bladzijde 1 / 1
idem voor mij
fc739103
mvg
fc739103
mvg
Beste Frits,
Kan u mij via privé bericht uw klantgegevens bezorgen(naam, klantnr of login internet of telefoonnr).
Ik stuur dit dan door naar de bevoegde dienst.
Xenne, voor u heb ik dit reeds doorgestuurd via dossiernr 14131956.
Zij zullen u terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privé bericht uw klantgegevens bezorgen(naam, klantnr of login internet of telefoonnr).
Ik stuur dit dan door naar de bevoegde dienst.
Xenne, voor u heb ik dit reeds doorgestuurd via dossiernr 14131956.
Zij zullen u terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
oké, bedankt Eva.
mvg
mvg
xenne als je heel lang wacht lukt het dan niet, bij kwan het na een minuut in orde.
neen ricy, dat staat al meer dan een jaar zo.... dit nadat belgacom mijn internet per ongeluk van het koper gesmeten had. dit werd na een uurtje ofzo gecorrigeerd, maar sinds dan staat daar "U beschikt momenteel over geen domeinnaam"... hoewel deze domeinnaam en bijhorende mailadressen wel nog steeds werken
mvg
mvg
Ah zo dat was het probleem.
Ik heb mijn domeinnaam al zoveel gebruikt dat ik ze zelf al niet meer uit het hoofd ken !!
Ik ondervind toch op de site van belgacom dat alle pagina's zeer traag openen en het zal niet aan instellingen te wijten zijn wat op andere sites (buiten bgc) gaan de pagina's wel vlotjes open.
Ondervind je dat ook ?
Ik heb mijn domeinnaam al zoveel gebruikt dat ik ze zelf al niet meer uit het hoofd ken !!
Ik ondervind toch op de site van belgacom dat alle pagina's zeer traag openen en het zal niet aan instellingen te wijten zijn wat op andere sites (buiten bgc) gaan de pagina's wel vlotjes open.
Ondervind je dat ook ?
hier niet echt last van traagheid, ricy
mvg
mvg
Even een follow-up:
- Ik heb in een bericht aan eva mijn gebruikersnaam (internet login), telefoonnummer en domeinnaam doorgegeven.
- Ik heb net volgend bericht van Belgacom teruggekregen:
Geachte heer Devos,
De gebruikers naam voor de e-Services is : frits_devos en niet degene
die u vermeld.
Voortaan kan u het beheer van uw domeinna(a)m(en) via de e-Services, meer bepaald in de tab «Mijn internet», doen.
- Wenst u informatie over domeinnamen, breng een bezoekje aan de volgende website: http://www.belgacom.be/dns.
- Hebt u een probleem i.v.m. het beheer van uw domeinna(a)m(en):
gelieve een e-mail te versturen naar webservices@belgacom.be.
- Indien u nog niet bent ingeschreven op de e-Services:
ga naar http://www.belgacom.be > «mijn e-Services» > «inschrijven», en volg de instructies.
- Indien u de login (gebruikersnaam) of het paswoord van uw e-Services bent vergeten:
ga naar http://www.belgacom.be > «mijn e-Services» > «login/paswoord vergeten», en volg de instructies.
- Hebt u algemene vragen of problemen inzake de e-Services, klik op:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7.
Met vriendelijke groeten,
- Het probleem is uiteraard niet opgelost, want heeft niets te maken met de e-services login; deze werkt prima.
- Mijn conclusie: Belgacom gaat ervan uit dat HET PROBLEEM BIJ DE KLANT LIGT, en doet geen moeite om te onderzoeken of er aan hun kant een probleem is.
- Ik heb in een bericht aan eva mijn gebruikersnaam (internet login), telefoonnummer en domeinnaam doorgegeven.
- Ik heb net volgend bericht van Belgacom teruggekregen:
Geachte heer Devos,
De gebruikers naam voor de e-Services is : frits_devos en niet degene
die u vermeld.
Voortaan kan u het beheer van uw domeinna(a)m(en) via de e-Services, meer bepaald in de tab «Mijn internet», doen.
- Wenst u informatie over domeinnamen, breng een bezoekje aan de volgende website: http://www.belgacom.be/dns.
- Hebt u een probleem i.v.m. het beheer van uw domeinna(a)m(en):
gelieve een e-mail te versturen naar webservices@belgacom.be.
- Indien u nog niet bent ingeschreven op de e-Services:
ga naar http://www.belgacom.be > «mijn e-Services» > «inschrijven», en volg de instructies.
- Indien u de login (gebruikersnaam) of het paswoord van uw e-Services bent vergeten:
ga naar http://www.belgacom.be > «mijn e-Services» > «login/paswoord vergeten», en volg de instructies.
- Hebt u algemene vragen of problemen inzake de e-Services, klik op:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7.
Met vriendelijke groeten,
- Het probleem is uiteraard niet opgelost, want heeft niets te maken met de e-services login; deze werkt prima.
- Mijn conclusie: Belgacom gaat ervan uit dat HET PROBLEEM BIJ DE KLANT LIGT, en doet geen moeite om te onderzoeken of er aan hun kant een probleem is.
update: vandaag opgebeld door iemand van e-services
mvg
mvg
En, is het opgelost ?
nee, ze hebben gewoon gevraagd wat het probleem was... ik heb mijn uitleg gedaan en ze zouden me op de hoogte houden...
mvg
mvg
Nog even een update:
Ik heb dit probleem opgelost gekregen door via de e-services mijn bestaande domein te "transfereren" naar Belgacom. Dit is vreemd, aangezien het domein altijd via Belgacom is geregistreerd is geweest.
Ik vind het bijzonder spijtig dat Belgacom geen enkele moeite heeft gedaan om dit probleem voor mij op te lossen. Ik heb het zelf moeten uitzoeken, en uiteindelijk moeten oplossen.
Ik heb dit probleem opgelost gekregen door via de e-services mijn bestaande domein te "transfereren" naar Belgacom. Dit is vreemd, aangezien het domein altijd via Belgacom is geregistreerd is geweest.
Ik vind het bijzonder spijtig dat Belgacom geen enkele moeite heeft gedaan om dit probleem voor mij op te lossen. Ik heb het zelf moeten uitzoeken, en uiteindelijk moeten oplossen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.