Twist 501 via premium club stuk

  • 13 June 2014
  • 0 reacties
  • 111 Bekeken


Beste,


Ik heb enkele maanden geleden een telefoontoestel Belgacom twist 501 gekregen via het getrouwheidsprogramma van Belgacom (premium club). Het toestel is nu defect en is nog steeds in garantie. Ik heb hiervoor alle nodige documenten.


Via het forum kom ik te weten dat ik contact moet opnemen met Dynafix om het toestel te laten herstellen. Ik bel naar het nummer 0800 15 690 en daar vertellen ze mij vriendelijk dat zij mijn toestel niet kunnen aanvaarden voor nazicht/herstelling omdat het toestel niet bij hun in de lijst staat.


Ik probeer ook via de website www.dynafix.com en ook daar kan ik mijn type toestel niet aanduiden voor aanmelding reparatie.


Ik stuur een e-mail naar questions.be@dynafix.com en leg het probleem uit. Na 4 dagen krijg ik een e-mail terug en zeggen ze dat ik moet bellen naar 070 660733 voor aanmelding reparatie. Ik bel naar het nummer en wat blijkt? Het is hetzelfde nummer als 0800 15 690 dus ook daar kunnen ze mij niet verder helpen...


Ik ben een geduldig man en weet dat het probleem wel opgelost zal geraken, maar wil nu toch aan Belgacom vragen of ze mij nu naar de juiste dienst kan doorverwijzen zonder dat ik zelf moet beginnen rondbellen...


Alvast bedankt,


Stijn

0 reacties

Geen reactie

Reageer