Beste,
Ik heb sinds zaterdag mijn mobile in het pack van belgacom gestoken. Voordien was ik Mobistar.
Ik had een generation mtv 15 gevraagd en mobile internet van 10 euro.
De overgang is vlot verlopen maar als ik nu kijk om mijn E-services en staat er voor mijn Mobile Internet on GSM:
Mijn internet op gsm
[/b] [/b][/b]
U beschikt momenteel niet over een optie internet op gsm.
Maar als ik via de Hello Proximus app kijk naar mijn verbruik staat er 20.33 mb verbruik van uw 175 MB Bundel
Van ma, okt 10 tot ma, okt 31 -00:00
Nu de vraag is er iets mis met e-services? of is er iets fout gegaan in de belgacom store?
Graag wat duidelijkheid welke mobile internet ik nu heb?
Mvg,
Philippe
Bladzijde 1 / 1
Beste lodder,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, gsmnr, naam) even doorsturen?
Ik kijk dit dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, gsmnr, naam) even doorsturen?
Ik kijk dit dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Heb je je GSM nummer al geïntegreerd in je E-services ? ik denk niet dat dit automatisch gebeurt.
Is reeds uitgeklaard. e-services was nog niet bijgewerkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.