ik bezit een BBOX 2 en decoder zonder PLC of Ruckus momenteel , ik zou graag een tweede tv met scart op belgacom tv aansluiten ;wat is de beste oplossing zonder veel moeite en kabels te moeten aanleggen of aanpssen ?
haretlijk dank
Bladzijde 1 / 1
Een 2e decoder heb je alleszins nodig (huren of kopen). Als je een ethernetkabel kunt trekken/leggen naar de 2e TV/decoder is dat het zekerste. Anders kan je met PLC's of Ruckusadapters werken. Met beide systemen kunnen er storingen optreden afhankelijk van je persoonlijke situatie. Probeer een Belgacom Center te vinden waar ze je PLC's verkopen met de garantie dat ze die uitwisselen (mits wat opleg) tegen Ruckus adapters als er storingen zouden optreden.
Bedankt voor de info
JP
JP
als je nog met scart gaat werken kan je sowieso niet hd kijken, in dat geval kan je een goedkope decoder overwegen van de eerste generatie. deze zijn tweedehands voor een appel en een ei te koop, ik heb er hier ook nog zo eentje staan.
mvg
mvg
Hier vind je wat info over de verschillende soorten decoders en er staat ook een filmpje bij hoe je een extra decoder aansluit.
Ik heb het onlangs getest met een scart splitter aan de decoder en daar 3 tv's aangesloten.Had overal mooi beeld maar op deze manier moet je wel op elke tv naar dezelfde zender kijken natuurlijk.
Haha ! dat is héél handig !! allemaal apart naar hetzefde programma kijken....wat allicht niet de bedoeling is.Aan één decoder per TV kan je dus niet ontsnappen....
@swimmer: héél interessante en handige helpsite !
@swimmer: héél interessante en handige helpsite !
Inderdaad handig want ik kan binnen een paar uur boven in mijn bed kruipen en daar verder kijken .Dat kost mij ongeveer 20 euro voor een lange scart en een splitter.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.