"tweede" opname bekijken werkt NIET behoorlijk

  • 3 January 2011
  • 2 reacties
  • 2619 Bekeken

Dat we EINDELIJK een tweede programma kunnen opnemen is niets te vroeg ... dé jarenlange binnenkort is een feit...

NU moeten ze bij BGTV nog een oplossing vinden om die opnames op de server zonder storing te kunnen bekijken!

Bij ELKE (tweede) opname die ik doe (opgenomen op een BG server dus), heb ik problemen tijdens het bekijken van die opname, nl. ongeveer elke 5 minuten krijg ik een dialoogvenster met de melding "OPGELET" en valt het programma uit...

Ik moet dan het programma opnieuw opstarten en op dat moment begint het programma steeds van vooraf aan, ik moet dus doorspoelen naar het moment dat het programma was uitgevallen, dit gebeurd zowat om de 5 minuten... op zen minst zeer irritant te noemen!

Vandaag heb ik zelfs een (tweede) opname die niet wil starten, wanneer ik deze wil bekijken krijg ik onmiddellijk het dialoogvenster met de melding "OPGELET" en start het opgenomen programma helemaal NIET...

Momenteel is deze nieuwe functie dus gewoonweg onbruikbaar !!!!! Ik begrijp eerst en vooral niet, waarom het jaren heeft geduurd, om deze functie te introduceren, wanneer het bij de concurrentie vanzelfsprekend is en helemaal onbegrijpbaar is dat het nu nog niet blijkt te werken???

Hebben andere gebruikers hetzelfde probleem?? Is dit een algemeen probleem en komt er snel een oplossing??

2 reacties

zelfde probleem, ik kan zelfs nog geen seconde bekijken :(
hey , Al enige verbetering ? of antwoord ontvangen van BGC ? lijkt mij op het eerste zicht een probleem met je decoder.

Reageer