Vraag

Twee verschillende klantennummers

  • 2 July 2016
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Ik zou graag van abonnement veranderen op mijn smartphone, maar de klanten nummer waarmee ik inlog op myproximus komt niet overeen met die van op mijn factuur. Dus Myproximus zegt dat ik niet klant ben bij proximus. Nochthans staat mijn gsm nummer wel gelinkt met het abonnement waarmee ik inlog op myproximus.

En dan nog een bijkomende vraag:
Als ik van abonnement verander in het midden van een maand, en ik heb bv nog maar 2gig van mijn 5gig internet opgebruikt, wat gebeurt er met de overschot? Ben ik deze kwijt?
En hoe word de aanrekening gedaan? Word hiervan iets terug betaald, indien ik het in het midden van een maand doe?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Robbert, we kunnen je login best nakijken. Wat is je klantennummer ?

stuur je ons dat via privébericht ? om welk gsm-nr gaat het ? welke aanpassing zou je willen ? enfin, zo veel mogelijk info.

als je naar een nieuwe bundel gaat in het midden van de maand, wordt dit à rato aangepast:

je krijgt de minuten/data die er nog overblijven van het nieuwe abonnement : bijv 1 GB bij smart+15, starten op 15 juli is nog 500Mb ter beschikking, ook het abonnementsgeld wordt herberekend : als je een hoger abo had en je gaat lager : wordt dat automatisch verrekend op de volgende factuur,....andersom ook...

Groeten

Tina

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden). https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer