Tot een tijdje geleden konden wij via de decoder meerdere programma's teglijk opnemen waarbij enkel het eerst ingestelde programma onbeperkt op de schijf bleef staan en de andere slechts 30 dagen beschikbaar bleven.
Sinds een aantal weken kampen wij echter met het volgende vervelende probleem. Als wij twee programma's willen opnemen komt er in de planning inderdaad de melding dat het eerste programma permanent en het tweede programma 30 dagen beschikbaar blijft. Echter, van zodra de opname van het tweede programma begint, stopt de opname van het eerste programma.
Weet er iemand hoe dit komt? Ik vind niet direct een antwoord in de faq's op de site van Belgacom.
Groetjes,
Ron
Bladzijde 1 / 1
mss gewoon eens de decoder resetten en al dit niet helpt een factoryreset proberen en dan zien of het probleem opgelost is.
zie op mijn blog : Verklaring van termen zoals Heropstart, Reboot, Reset en Factory reset (fabrieksinstelling)
waar je de nodige linken vindt
zie op mijn blog : Verklaring van termen zoals Heropstart, Reboot, Reset en Factory reset (fabrieksinstelling)
waar je de nodige linken vindt
Is niet normaal natuurlijk. Als je met de technische helpdesk belt zullen ze ongeveer hetzelfde zeggen als Ricy denk ik, alleen niet met zoveel hulpmiddelen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.