Eigenlijk best schrijnend dit.
Je gaat een verbintenis aan voor een Familus M pakket waar duidelijk verteld wordt dat je van 3 maanden gratis netflix ( ik kreeg nooit een code per brief, wel heeft men mij na aanvraag van mijn kant vorige week een activatiecode per sms toegestuurd, die ik eerstdaags zal pogen te activeren in de hoop dat die dan nog werkt!) kan genieten en ook dat dit je Familus M pakket ZES (6) MAANDEN
voor 50 Euro per maand zal kunnen gebruiken ipv de 67 euro dat het je normaal kost.
Op de eerste factuur zijn ze dit duidelijk vergeten in "af"- rekening te brengen.
Je neemt contact op, er w vriendelijk gereageerd en toegegeven dat het een vergissing is en dat een credietnota opgemaakt w.
Je ziet alsnog het verkeerde bedrag van je rekening verdwijnen maar aangezien de credietnota online vermeld blijft staan denk je dit komt wel in orde zal komen.
Nu een Maand later weer een factuur en tot mijn grootste ontsteltenis is ook hier weer helemaal geen rekening gehouden met de reductie (-€17/maand) waar ik 6 maanden van kon genieten. Wel is de credietnota in vermindering gebracht, dus dat ging wel goed.
Maar twee vergissingen op 2 maanden tijd zijn er twee teveel!
Moet ik nu echt iedere keer bellen /mailen om hetgeen te verkrijgen waarvoor ik met jullie in zee ging of mag ik hopen dat het deze keer en ook voor de komende vier maanden in orde gemaakt kan worden.
Ik steek op dit moment iets teveel energie in het nakijken van Proximus rekeningen en het contacteren van jullie diensten.
Dus graag snel correctie van dit alles en opnieuw een credietnota voor deze keer €17
Bladzijde 1 / 1
Dag droopy_kat
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Beste droopy_kat,
Ik heb dossier 42350361 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Dit dossier kun je onder "klacht" online opvolgen.
Groetjes,
Heidi
Ik heb dossier 42350361 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Dit dossier kun je onder "klacht" online opvolgen.
Groetjes,
Heidi
Dank je wel, ik kan de klacht nu in ieder geval terug vinden online
Mvg
Kathleen
Mvg
Kathleen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.