Hallo, mijn ouders en ik hebben beide proximus. Toen ik nog thuis woonde is hun klantnr op mijn mailadres gezet maar nu woon ik op een ander adres en mijn klantnr staat ook op mijn mailadres. Echter geraak ik enkel op mijn ouders hun myproximus.
Bladzijde 1 / 1
Beste
Eventuele (ook door mij gebruikte) oplossing
Aan 1 e-mailbox kunnen tot 5 aliassen gekoppeld worden, dus gebruik bv. alias 1 voor My Proximus Ouders en een 2e voor jouw My Proximus
Om historische redenen heb ik én een mobiel klantennr én een vast klantennr (en dus 2 My Proximus) en heb dat dus destijds met 2 aliassen "verholpen"
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html
Eventuele (ook door mij gebruikte) oplossing
Aan 1 e-mailbox kunnen tot 5 aliassen gekoppeld worden, dus gebruik bv. alias 1 voor My Proximus Ouders en een 2e voor jouw My Proximus
Om historische redenen heb ik én een mobiel klantennr én een vast klantennr (en dus 2 My Proximus) en heb dat dus destijds met 2 aliassen "verholpen"
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html
hou er wel rekening mee dan dat beide aliassen in de zelfde mailbox terecht komen dus als één van beide de eerste is om de mails te lezen/binnen te halen, bij Pop, zal de andere ze niet meer zien of je moet instellen dat een copy op de server moet blijven staan, daarom beter met Imap werken ipv Pop, al moet je ook nog bij Imap opletten dat de eerste die mails binnen haalt en deze wist ze ook verdwenen zijn voor de andere.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_imap_vs_pop3/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/waarom-is-imap-beter-dan-pop3.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_imap_vs_pop3/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/waarom-is-imap-beter-dan-pop3.html
Correct Martin
Eventueel alternatief: inlog creëren met eigen GSM-nr voor eigen klantennr
Eventueel alternatief: inlog creëren met eigen GSM-nr voor eigen klantennr
Mogelijkheden zat dus
Hey guntheru, de meest eenvoudige oplossing is dat je je MyProximus login wijzigt naar een ander emailadres (bijvoorbeeld dat van je ouders). Meer info hier. Dit zal het probleem oplossen. Als je wilt kijk ik de situatie even voor je na. Stuur me even volgende gegevens door:
- beide klantid's
- login (email)
Je kan deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
- beide klantid's
- login (email)
Je kan deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.