Skip to main content
wij kunnen dat niet om twee facturen van rond 100 euro in 1 maand aftebetalen

ik wil mijn restwaarde kennen van mijn gsm en stap weer over naar telenet

wij houden er niet van om zo behandeld te worden

gr daisy
Heb je dan het zelfde niet voor zoals bij anderen die ook een factuur, door een fout, deze maand nog moeten bertalen ipv volgende maand stuur anders eens een privé bericht om uitstel te vragen :

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

met je klant gegevens en desbetreffende factuur nummers.

Je kan natuurlijk ook nu nog naar de klantendienst bellen tot 22u 0800 22 800 en zien of ze je daar kunnen verder helpen.
Heb ik ook gehad! Gebeld en is dan in orde gekomen ... schrok ook even van wat is dat nu ... was een fout ...
Ik heb al alles kunnen laten oplossen door te bellen dus het komt zeker in orde alleen som meerdere keren bellen voor het zelfde maar op de lange duur lukt het wel, ik heb echt geen klagen van de support op 0800 22 800 nochtans als je soms leest hier en op twitter Facebook enz... zou je niet de neiging hebben van mij te geloven hé 😉

Reageer