Skip to main content
Beste,



heden 14-15 augustus het programma TVOVERAL geupload van ITUNES op mijn Ipad II onmiddelijk prijs nml :



login lukt gewoon niet met error 'verkeerde login en of paswoord ( dit ontelbare malen ) en ja in de browser lukt het zonder problemen om in te loggen in de Eservices en dit alles via WIFI die reeds vanaf het opstarten van de app. reeds een connection error geeft.



enfin het zal wel aan mij liggen zekers .... ( dat is de gewone uitleg bij de helpdesk over het algemeen) of misschien is het omdat het weekend is (was) ?



mvg roland

Antwoord

Samsung Galaxy Tab-video: verbinden met het Wi-Fi-netwerk





Bekijk hoe u uw Samsung Galaxy Tab kunt instellen om een verbinding tot het Wi-Fi netwerk te maken. De methode is afhankelijk van het type tablet: 7 of 10 inches-scherm.




Uw Samsung Galaxy Tab 7" op het Wi-Fi-netwerk







Uw Samsung Galaxy Tab 7" op het Wi-Fi-netwerk





















Antwoorden die anderen nuttig vonden


  • http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14455/related/1" target="_self
  • http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15213/related/1" target="_self
  • http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15209/related/1" target="_self
  • http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15224/related/1" target="_self
  • http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14763/related/1" target="_self
















@ patrick .2060



dank voor de info, maar ik werk wel met een IPADII ( tot volledige tevredenheid trouwens) en niet met een Samsung. Als domme informaticus 🙂 weet ik wel hoe een netwerk, wifi e.d. te installeren zowel op Apple's en PC's Hier gaat het schijnbaar duidelijk om een bug en eventueel inlogproblemen via de app op de services. Alle andere app's die gebruik maken van het WIFI netwerk werken zonder problemen.



Mvg roland


kijk eens op deze pagina



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15360/kw/tv%20overal/related/1#gs=eyJndWlkZUlEIjozNCwicXVlc3Rpb25JRCI6MSwicmVzcG9uc2VJRCI6NSwiZ3VpZGVTZXNzaW9uIjoibW04VG95QmsiLCJzZXNzaW9uSUQiOiJpaTJOanlCayJ9







Antwoord



Ik heb een probleem met TV[/i] overal[/i]: wat kan ik doen?













Welk soort probleem hebt u?





Welk soort probleem hebt u?



























Welke foutmelding ontvangt u?





Welke foutmelding ontvangt u?




























beste patrick, bedankt maar sorry hoor, dat had ik al lang in de Eservices gelezen en neen de oplossing staat er niet. ( ten andere als je alle vragen correct beantwoord kom je terug uit vanwaar je kwam .... )



mvg roland


Graag gedaan Roland



In het begin dat TV overal voor Android beschikbaar was was er het zelfde probleem , na een update was het opgelost.



mischien anders eens een mail sturen naar mobile.applications@skynet.be of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow dan kom je bij de ontwikkelaars van de apllicatie terecht .





mvg,




Ik heb ook een iPad en TV overal werkt perfekt. Maar als ik de problemen lees op het forum is het niet de iPad app maar heeft Belgacom duidelijk een bug in de eService log in procedure.


Halo,



zonder ook maar een of andere aktie te hebben uitgevoerd, of aanpassingen te hebben gedaan, werkt TV Overal nu plots sedert gisterenavond zoals het moet



Zeer vlot, maar het aanbod zelf is bedroevend zeker als het betalend zal ( zou ) worden, dan heb je met de gratis app 'FilmOn TV' meer keuze mogelijkheden. Ook om eventueel de films die op je Mac staan overal te bekijken met je Ipad via 'Air Video' en of 'Air Playit HD' .



Mvg roland


Reageer