TV wel in de ene straat 50 meter verder niet beschikbaar in Rotselaar

  • 6 October 2011
  • 5 reacties
  • 2919 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Beste, Eva


Kan je eens nazien hoe het komt dat Belgacom TV wel mogelijk is in de Sint-Antonuiswijk/Straat in 3110 Rotselaar en 50 meter verder in de Sint-Pietersstraat in 3110 Rotselaar niet mogelijk is.

Het is amper te geloven dat dit niet kan daar in de Sint-Anthonuiswijk/Straat een 30/6 profiel mogelijk is met max. 3 TV waarvan 2 in HD kijken en opnemen en 50 meter verder Belgacom TV gewoon niet beschikbaar is.

mvg,

Patrick

5 reacties

Beste Patrick,

Volgens onze metingen is zowel in de Sint-Antonuiswijk/Straat als in de Sint-Pietersstraat VDSL2 mogelijk. Om welk adres (telefoonnummer?) gaat het concreet? Eventueel kan je doorsturen via PM.

MVG,

Eva van Belgacom
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eva,


het is voor de

Sint-Pietersstraat 39

3110 Rotselaar

volgens de Belgacom website is het niet mogelijk. zie bijlage





mvg,

Patrick
Reputatie 7
Badge +3
Beste, EVA


Mag ik nog een antwoord verwachten??,

Het is voor een persoon die van Telenet naar Belgacom wil over stappen.


mvg,
Beste Patrick,


uit onze testen blijkt dat op dat adres inderdaad geen VDSL2 mogelijk is momenteel. Indien u meer info wenst hierover, kan u best contact nemen met onze klantendienst op 0800/22800.


Mvg

Eva van Belgacom
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eva

Naar aanleiding van mijn gesprek met de klantendienst , kan ik melden dat zelfs ADSL niet beschikbaar is en dus ook geen BelgacomTV

Blijkbaar is er bij de aanpassingen 2 jaar geleden vergeten geweest om de aansluiting van de bewuste straat aan te sluiten op de nieuwe kast.

Dus 8 huizen kunnen niet genieten van een optimale service.

Dit zou pas ten vroegste in November 2014 worden aangepast , door een niet door trekking van een kabel van amper 50 meter lang.


Dit is eigenlijk te zot voor woorden.

mvg,

Reageer