Skip to main content
Ik heb al ganse namiddig haast geen beeld met Belgacom, dat is onaanvaardbaar



groeten

beste https:///people/f07881182a



ik denk niet dat het een algemeen probleem is hoor. heb je evt al eens de decoder/modem gereset?



de helpdesk is trouwens ook vandaag tot 22H00 bereikbaar op 0800 22 700



mvg




Dit heb ik al meerdere keren uitgevoerd zorder verbetering



Mvg


Bellen naar 080022700 en vragen om een lijntest



Of bellen naar 080022424 en zelf een lijntest uitvoeren



Het zou kunnen dat er problemen op je lijn zijn en dat je nu op een repair profiel staat



Mvg,


Ok heb lijtest aangevraagd



mvg


heb alles uitgevoerd zoals men zei via elefoon, ik zie geen test op mijn scherm aankomen................ pffft, terug tv vlaanderen kijken


Probeer eens een Factory Reset van de decoder



factory reset is het zelfde natuurlijk van fabrieksinstelling en dit kan dan weer op twee manieren:


  • hardwarematig: meestal door indrukken van knop/knopcommbinatie bvb bij de BGC-Modem BBOX2 knopje bereikbaar via gaatje. Bij Tilgin decoder ook via gaatje achteraan.
    Terwijl bij de BGC-decoder V3 & V4 de knopcombinatie van drie knoppen vooraan.


  • softwarematig: via software bvb BGC-Modem bbox2 via de browser "URL:192.168.1.1"

Voor factory Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetBbox2

Voor factory Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetbgcDec

Voor Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#resetbbox2

Voor Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#resetbgcdec

https:///posts/06bd6c4404
de helpdesk gebeld, er zou verlies op de lijn zitten, morgen technieker voor nazicht lijn



merci voor alle hulp



groeten


Tja, sh...happens....;)


Bedankt Belgacom, technieker heeft het probleem opgelost



mvg


Reageer