Skip to main content
Op datum van 26.09.2011 ontvingen wij een mailtje van Belgacom dat we recht hadden op een tv voor de mooie prijs van 1€. Wij als firma zeer tevreden, deze tv ging meteen een mooi plaatsje krijgen in onze wachtzaal.

Nu 2 maand later hebben we nog steeds geen tv gezien en nu beweren ze dat we hierop geen recht hebben. We hebben nochtans het bewijs in handen dat we hierop recht hebben, maar krijgen geen gehoor.

Sedert vele jaren zijn we klant bij Belgacom voor wat betreft de telefonie voor de venootschap, maandelijks betalen we dan ook een aanzienlijke som hiervoor. Nu we eindelijk eens iets konden terugkrijgen, krijgen we het deksel op de neus.

Veel reclame werd ervoor gemaakt, maar blijkbaar is dit niet voor iedereen bestemd. Ik denk dat het tijd wordt om eens uit te kijken naar een andere operator....

Om van deze actie te genieten, moet u eerst en vooral nieuwe Belgacom TV- en internetklant worden tussen 7 en 27 november 2011.

blijkbaar had jij enkel telefonie? ik heb me altijd afgevraagd of je dan aanspraak zou maken op deze promotie als je enkel telefonie had... in principe zijn jullie wel degelijk nieuwe tv en internet klant geworden, dus ik denk het wel... tenzij je echt nog geen klantennummer mag hebben... maar da's me niet volledig duidelijke

maar gezien jezelf een mail ontvangen hebt met de melding dat je er recht op had sta je wel sterk mijn inziens.

mvg

Staat jullie huidig klanten nummer op naam van de Firma???Zo ja vandaar de weigering

Deze aanbieding was enkel voor particulieren .

Maar gezien jullie een mail hebben ontvangen staan jullie wel sterk Belgacom moet eerst zelf nazien of de door hen verzorgde mailing wel degelijk betrekking heeft op de persoon in kwestie.

Als ze blijven weigeren , probleem aankaarten bij de Ombuts Dienst voor Telecom.

Mvg,

Patrick

Mijn schoonzus is ook nieuwe klant geworden bij belgacom. Had eerst iemand anders en heeft ook geen tv gekregen voor 1 euro.

Jammer

Groet frwi

ik ben al klant bij belgacom met een pack tv comfort plus internet favoriet en mobiel 10 maar omdat ik mijn mobiel 10 op anderhalf jaar nooit heb gebruikt,heb hooguit een 3euro opgebeld op die anderhalf jaar wil ik veranderen en gewoon internet met tv nemen en ik vraag me af dan moet ik toch ook terug een jaar contract aangaan maar hoe zit met die tv voor 1euro

ga ik dan ook recht erop hebben want word toch terug een soort nieuwe klant,bedoel ik zit zoals andere volledig nieuwe klanten toch ook een jaar vast aan mijn contract maar hoe zit met die tv

bedoelen ze mensen die eerder geen belgacom hadden of kom ik ook hiervoor in aanmerking??

ik ben al klant bij belgacom met een pack tv comfort plus internet favoriet ===> je bent dus geen nieuwe internet/tv klant carmen, u zal dan ook geen aanspraak maken op die tv aan €1.

is enkel voor mensen die nog geen tv/internet hadden bij belgacom....mensen met enkel vaste telefoonlijn maken er wellicht wel aanspraak op, maar ook dit ben ik niet 100% zeker

de actie loopt vandaag trouwens af

mvg

beste

Om van deze actie te genieten, moet u eerst en vooral nieuwe Belgacom TV- en internetklant worden tussen 7 en 27 november 2011.Daarna surft u naar www.belgacom-action-tv.be om uw aanvraag in te dienen. Op deze site kiest u ofwel:• een Samsung-televisie 22" voor € 1 die wordt aangerekend op uw volgende Belgacom-factuur.• een terugbetaling van € 200 bij de aankoop van een Samsung-televisie van minstens 32". Het bedrag wordt teruggestort op uw bankrekening. Stuur ons het aankoopbewijs en de bevestiging van inschrijving op de website ook per post op.Vul uw gegevens correct in en gebruik dezelfde naam en adres als voor uw Belgacom-factuur. Voer ook uw vast telefoonnummer en Belgacom-klantnummer in. U vindt uw klantnummer terug op de welkombrief. ls u bovenstaande procedure correct hebt gevolgd, dan ontvangt u uw televisietoestel van € 1 of uw terugbetaling van € 200 ten laatste 30 dagen na de installatie van Belgacom TV en internet.

Voorwaarden: Actie geldig tot en met 27/11/2011 in alle deelnemende verkooppunten. Aanbieding beperkt tot de eerste 15.000 klanten. Ontvang een 22'' Samsung-televisie voor € 1 of een terugbetaling van € 200 op een Samsung-televisie (minstens 32" LED Smart TV) voor elk nieuw abonnement van minstens 12 maanden op BelgacomInternet Comfort, Favorite of Intense en Belgacom TV. U ontvangt binnen maximaal 30 dagen na de installatie van Belgacom TV en internet uw terugbetaling van € 200 of uw 22'' televisietoestel. Een enkele terugbetaling per televisietoestel en per abonnement. De geldigheid van deze actie is afhankelijk van de beschikbaarheid van Belgacom TV in uw zone. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere promoties, behalve met de promotie 'gratis installatie en activering'. Aanbieding niet geldig voor klanten die een Pack nemen met een gsm-abonnement Generation MTV of XL. Aanbieding niet compatibel met een pack 'Internet + Mobile Internet + Tablet'. De algemene voorwaarden en de lijst van de televisietoestellen die in aanmerking komen, zijn beschikbaar op www.belgacom-action-tv.be. Maximumtermijn van dertig dagen tussen de intekening op Belgacom Internet en Belgacom TV en de inschrijving op de website.

Maandag start een nieuwe actie TV Samsung 22" voor 1 euro of 200 euro korting ....met dezelfde voorwaarden.dit tot 31/12/11.

muisje

bedankt voor de info, muisje....

dus als je énkel een belgacom telefoonlijn hebt kan je nog aanspraak maken op die tv aan €1?

mvg

Klopt, want die zullen er nog wel veel zijn denk ik nl. (meestal oudere) mensen met een vaste telefoon bij Belgacom en analoge kabel-TV bij Telenet (was vroeger Integan, Telekempo en zo).

en zeker nu btw van telenet digitale tv gaat opslaan van 12% naar 21%, met dank aan de nieuwe regering

mvg

Reageer