In januari heb ik een nieuw contract aangegaan met een tv als geschenk. Heden nog geen tv ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst. Eerste maal werd de verbinding na mijn vraag gewoon op hold gezet en verbroken. Tweede maal was het antwoord: we zijn ermee bezig, ze worden uitgeleverd... wanneer ontvangen wij onze tv? Een exacte datum aub
Bladzijde 1 / 1
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/samsung-tv-38375
Beste Ivan,
Als de info onder je klantgegevens klopt, ben je vandaag opgebeld ivm de levering?
Groetjes,
HeidiE
Als de info onder je klantgegevens klopt, ben je vandaag opgebeld ivm de levering?
Groetjes,
HeidiE
Dag Heidi,
Ik ben vandaag inderdaad opgebeld door ivm de levering, waarvoor mijn dank.
Ik ben vandaag inderdaad opgebeld door ivm de levering, waarvoor mijn dank.
Fijn om te horen, bedankt voor je geduld! Grt, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.