Beantwoord

TV Samsung

  • 23 April 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

In januari heb ik een nieuw contract aangegaan met een tv als geschenk. Heden nog geen tv ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst. Eerste maal werd de verbinding na mijn vraag gewoon op hold gezet en verbroken. Tweede maal was het antwoord: we zijn ermee bezig, ze worden uitgeleverd... wanneer ontvangen wij onze tv? Een exacte datum aub
icon

Beste antwoord door HeidiE 24 April 2017, 15:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/samsung-tv-38375
Reputatie 7
Badge +3
Beste Ivan,

Als de info onder je klantgegevens klopt, ben je vandaag opgebeld ivm de levering?

Groetjes,

HeidiE
Dag Heidi,
Ik ben vandaag inderdaad opgebeld door ivm de levering, waarvoor mijn dank.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen, bedankt voor je geduld! Grt, HeidiE

Reageer