Beantwoord

TV Replay, TV Replay + in Tuttimus en Familus

  • 25 October 2016
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Ik lees hier net in de voetnoten van het Tuttimus/Familus abonnement:
'TV Replay, TV Replay + is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor een Familus- of Tuttimus- pack.'
Dus ook TV Replay + ???
Ik ben 'een bestaande klant', ik heb al gekozen voor een Tuttimus pack, dus is het dan gratis of mis ik iets (waarschijnlijk, want het zal wel te mooi zijn om waar te zijn :8)??? Wat betekent trouwens 'die al gekozen hebben'???
In MyProximus, staat nog wel :TV Replay +: 5€. Wat is het nu a.u.b.? Bedankt voor wat meer duidelijkheid hierin.
zie ook bijlage

icon

Beste antwoord door Marleen 26 October 2016, 09:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

TV Replay is gratis zit standaard in het pakket. En hier kan je niet vooruit spoelen.

TV Replay + kost je maandelijks 5 euro meer. Maar dan je wel vooruit spoelen

grtt
Reputatie 7
Badge +6
Ja, Patrick, maar er staat in de tekst: TV Replay, TV Replay +: is gratis voor alle bestaande klanten en die al gekozen hebben voor een Familus-of Tuttimus Pack,
Voor mij betekent dat: zowel TV Replay als TV Replay + zijn gratis voor bestaande klanten en ..... Het zal wel niet kloppen, maar verwarrend is het wel.
Reputatie 6
Badge +3
Wel een interessante zaak als de + ook "gratis" wordt.

Maar blijkbaar is het erg moeilijk voor Proximus om de klant duidelijk en correct te informeren. Website info wordt nooit volledig aangepast waardoor je als klant niet kan weten wat van toepassing is.

Als je verder klikt vindt de klant bijv.Voorwaarden
​Voorwaarden van de promotie
1 maand gratis. Aanbod geldig van 01/04/2016 t.e.m. 30/06/2016
Nl. Hier : http://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/producten/andere-producten/televisie/proximus-tv-abonnement/tv-replay.html?v1=shorturl&v6=tvreplay
Ik had hiervoor al enekel dagen geleden gebeld en de vraag gesteld wat dit juist betekende wat in die voetnoten staat.
Het antwoord kwam er dan uiteindelijk op neer dat ze het eerst gingen verder natrekken en mij zouden contacteren, waarop ik nog aan het wachten ben.
Reputatie 7
Badge +6
Ah, der Dritte im Bunde.
Ik heb daarnet de klantendienst opgebeld en de medewerker was formeel: TV Replay + blijft betalend en men gaat doorgeven dat de informatie in de voetnoten allicht tot verwarring kan leiden.
Case closed, neem ik aan.