TV replay probleem met iPad Air, beeld stopt

  • 14 June 2015
  • 8 reacties
  • 215 Bekeken

hallo,


ik heb 2 ipad's, een iPad4 en een iPad Air


Als ik op de 4 een uitzending herbekijk met Tv replay gaat dit perfect, maar met mijn Air valt het beeld telkens stil....wel heb ik gemerkt dat het beter is als ik een niet HD kanaal neem maar eigenlijk zou dit niet mogen want een Air is sneller en heeft een hogere downloadsnelheid...


Op Tv overal kan met geen vlaamse zenders in SD bekijken dus een probleem...


Nog iemand problemen met ipad Air op TV replay?


mvg


Gaetan

8 reacties

Of er meer problemen zijn met iPad of iPad air weet ik niet juist, maar velen hebben nog het probleem dat TV Replay via TV Overal niet werkt, ik heb dit in orde gekregen door via MyProximus TV Replay te bestellen/activeren aan 0 Euro / maand.


Als het werkt met je iPad maar niet met Air veronderstel ik dan dat er iets met zijn wifi verbinding niet in orde is, want je zegt dat de SD kanalen beter gaan, wat hierop ook zou kunnen wijzen, ik heb geen ervaring met alles waar een i voorstaat 😉 maar zou het kunnen dat je daar de 5GHz wifi band gebruikt en dat hierdoor je wifi zwakker is , als je dicht bij de bbox staat, gaat het dan niet beter .


Anders kan je ook eens aan de medewerkers vragen of er gekende problemen zijn met de iPad Air


door een privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Reputatie 6
Badge +2
Ik heb in ieder geval geen problemen om TV Overal te bekijken op mijn iPad Air, ik gebruik wel de TV Overal app dus niet via de website op een brouwser.
ah ja de ipad air zal verbinding maken met de 5Ghz.... ( klopt ook want bij een speedtest ga ik naar 50MBPS op de air), ik zal eens proberen om de 5Ghz uit te leggen...
Langs de andere kant is 50Mbps wel ruim voldoende, al zegt zo'n speedtest ook natuurlijk ook nog niet alles.
hallo, bij nader inzien heeft het niks te maken met de wifi denk ik...ik heb het zowel op 2.4 ghz als op 5ghz, ik heb ook al getest op een andere router maar zelfde probleem, beeld stopt na enkele seconden maar ik heb het wel ENKEL met het bekijken van een uitzending van bv. gisteren... en SD of HD , beide stoppen...


LIVE TV werkt perfect zonder hapering.... ??
Was inderdaad al verdacht omdat je zei dat je 50 Mbps haalde en zeker meer dan voldoende is, anders moet Alexander ook eens proberen of hij dit voorheeft in Replay of nog anders eens vragen in een privé bericht aan de ➽ Onze medewerkers of het een gekend probleem is (als anderen dit nog gemeld hebben bijvoorbeeld)


Waar ik ook aan denk of het zou kunnen iets te maken hebben met welk merk van bbox3 je hebt want problemen met VOD hebben soms ook iets te maken met de modem en mss ook met de firmware versie die er op staat !!!
update: via 4G valt een TV Replay heruitzending ook stil ( na een tijdje loopt het weer verder en dan weer vast) .....nog mensen die dit voorhebben op hun tablet of smartphone?
Er zijn er zeer zeker die dit probleem nog voorhebben, maar het is niet altijd evident om er een oplossing voor te vinden, je kan altijd ook eens de vraag stellen in het bevriend ▬►http://userbase.be/forum" target="_blank ◄▬ waar veel meer specialisten zitten en mensen met ervaring

Reageer