Proximus tv werkt op dit moment gewoon op pc .
Maar als ik een programma via TV replay wil bekijken op pc , krijg ik als info : " Fout. Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw a.u.b. "
Werkt tv replay niet op dit moment ?
Bladzijde 1 / 1
Inderdaad Martin, dat bedoelde ik.
En wat nu ?
Is er technisch een probleem ? Medewerkers van Proximus zouden hier toch eens kunnen op reageren met concrete info ?
En wat nu ?
Is er technisch een probleem ? Medewerkers van Proximus zouden hier toch eens kunnen op reageren met concrete info ?
Heb je de decoder zelf al eens herstart door deze kort van stroom te onderbreken ?
Ik hoop inderdaad ook Ro, dat ze met wat uitleg afkomen.
SamuelD, is wel met Wi-Fi pc verbinding. Gaat niet via decoder. Dus korte stroomonderbreking decoder gaat hier niet helpen....
Ro, ik heb het ook gezien in het topic dat het over een Wi-fi pc verbinding gaat, ik zou gewoon even voor de zekerheid willen uittesten of het hiermee misschien toch opgelost geraakt.
Ik had de decoder al herstart en de foutmelding blijft bij mij.
Ro, Martin, ik heb dit even getest en zie inderdaad een probleem met het gebruik van TV Replay op de Proximus TV app op Windows10. Tip! Via de webpagina werkt alles naar behoren en werkt TV Replay zoals normaal.
Ik stuur het door naar de ontwikkelaars voor verder nazicht. Ik houd je op de hoogte.
Ik stuur het door naar de ontwikkelaars voor verder nazicht. Ik houd je op de hoogte.
Dank ThomasP voor je info.
We veronderstellen dat we feedback krijgen als het probleempje in orde is ?
Groeten.
Ro
We veronderstellen dat we feedback krijgen als het probleempje in orde is ?
Groeten.
Ro
Yes, zodra we feedback hebben van de ontwikkelaars updaten we deze topic.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.