Ik heb dienstag en Tv Decoder besteld en moest donderdag bij mij thuis geleverd worden .
het is niet gebeurd ...?
ik bel vandaag naar de klantendienst en wat blijkt ? : er is en bestelling gebeurd maar niet geactiveerd !!
nu sta ik hier zonder TV Decoder !!! mij is gezegd dat ik nog minstens 1 week moet wachten op mijn decoder,,
ik begrijp dat niet ,, bij Telenet moet ik gewoon in en telenet winkel gaan en achter 10 min. heb ik mijn decoder.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ivan74,
Alvast excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het meteen voor je na.
Mvg, Koen
Alvast excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het meteen voor je na.
Mvg, Koen
Beste,
Mijn tel 011436025
Klanten nr. 619612193
Mijn tel 011436025
Klanten nr. 619612193
Dag Ivan,
Hiervoor loopt dossier 42194611, proberen dit zo snel mogelijk bij je te bezorgen per post! Excuses voor het ongemak. Zodra je de eerste factuur ontvangen hebt, kan je ons bereiken voor een extra korting!
Groetjes, Nicky
Hiervoor loopt dossier 42194611, proberen dit zo snel mogelijk bij je te bezorgen per post! Excuses voor het ongemak. Zodra je de eerste factuur ontvangen hebt, kan je ons bereiken voor een extra korting!
Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.