Bij TV-overall was vooral de gebruikers interface verschrikkelijk,(amaturistich slecht geprogrameerd ... crashed en wringt aan alle kanten) maar minstens had je nog een beeld vullend beeld. Dat heb je nu oork al niet meer
Nu zit je met een onderdeel van een web pagina .... het gaat zeer snel achteruit bij belgacom
ook de verbindings service (up tijd servers is problematisch) en dat nog met een beperkt aantal zenderes, een voorbeeld van vierkant draaiende services
Anderzijds door gebruik te maken van het internet wordt het tv kijken ook aangerekend binnen de gebruikers bandbreedte. Duidelijk van slecht naar slechter ......
Bij PC on TV is de vereiste de DHCP van de domme BBOX2 te gebruiken de grootste beperking. Belgacom TV is pas nuttig als je het op je netwerk kunt aansluiten maar gezien de beperkingen van de DHCP is het terug naar de middeleeuwen met VASTE IP addressen voor intern gebruik.
Kent men bij Belgacom NIETS van Tcp-IP dat men een dergerlijk gefoefel moet gebruiken om routed mode te laten werken
De TV overall daarnaast is een stuk speelgoed zonder enige faciliteiten ..... Bedankt voor heel heel weing Pover
Bladzijde 1 / 1
het is tv overal en niet tv overall.
zowel tv on pc (rip) als tv overal zijn tot nu toe enkel in testversie beschikbaar geweest, maw u kreeg ze gratis ter uwer beschikking om deze te testen. dus op eigen risicio en met alle eventuele kinderziektes van dien.
persoonlijk vind ik het concept van tv overal veel beter als dat van pc on tv... net omdat je tv overal beschikbaar maakt in belgië en niet meer afhankelijk bent van jouw internetverbinding. ik heb al veel plezier beleefd aan tv overal. tv on pc werd ondertussen afgevoerd, voor mij zou het enkel waarde gehad hebben als het een volwaardige vervanger had kunnen zijn voor de decoder
mvg
zowel tv on pc (rip) als tv overal zijn tot nu toe enkel in testversie beschikbaar geweest, maw u kreeg ze gratis ter uwer beschikking om deze te testen. dus op eigen risicio en met alle eventuele kinderziektes van dien.
persoonlijk vind ik het concept van tv overal veel beter als dat van pc on tv... net omdat je tv overal beschikbaar maakt in belgië en niet meer afhankelijk bent van jouw internetverbinding. ik heb al veel plezier beleefd aan tv overal. tv on pc werd ondertussen afgevoerd, voor mij zou het enkel waarde gehad hebben als het een volwaardige vervanger had kunnen zijn voor de decoder
mvg
pas maar op met "TV overal". TV overal werkt op pc met Silverlight, en hangt volledig af van Microsoft good will.
Dit wil dus zeggen dat het niet zeker is dat het volgend jaar op Mac ook nog zal werken, of bv Windows XP.
Om nog te zwijgen van de andere platformen die niet ondersteund zijn hierdoor. Tv overal is dus niet cross platform, en dus niet overal.
PC on TV had 1 groot voordeel wat tegelijkertijd ook een nadeel was: dit was op het afgescheiden Belgacom tv netwerk. Dus Belgacom kon zonder problemen alle zenders daarop uitzenden zonder ook maar 1 akkoord met de tv zenders. Daarom dus was dat geneuzel nodig met de routed mode..
"test versie" is bullshit 😉 binnen aantal jaren zullen dezelfde kinderziektes er nog steeds inzitten. Belgacom tv is dan ook een test versie, maar je moet er wel voor betalen ;)
Dit wil dus zeggen dat het niet zeker is dat het volgend jaar op Mac ook nog zal werken, of bv Windows XP.
Om nog te zwijgen van de andere platformen die niet ondersteund zijn hierdoor. Tv overal is dus niet cross platform, en dus niet overal.
PC on TV had 1 groot voordeel wat tegelijkertijd ook een nadeel was: dit was op het afgescheiden Belgacom tv netwerk. Dus Belgacom kon zonder problemen alle zenders daarop uitzenden zonder ook maar 1 akkoord met de tv zenders. Daarom dus was dat geneuzel nodig met de routed mode..
"test versie" is bullshit 😉 binnen aantal jaren zullen dezelfde kinderziektes er nog steeds inzitten. Belgacom tv is dan ook een test versie, maar je moet er wel voor betalen ;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.