Skip to main content
Momenteel heb ik Movies en series in mijn pack.

Ik had dit graag veranderd naar Netflix maar dit blijkt niet te werken.

Ik heb movies en series al afgevinkt in MyProximus maar het blijft in mijn pack (en op mijn factuur ?) staan.

Netflix staat eveneens op mijn factuur. Het moet dus redelijk eenvoudig zijn om movies en series er uit te nemen.
Hallo, kan u mij uw klanten nr doorgeven? Ik pas het dan aan voor u. Mvg, Aw
Mijn klantnummer is 9547067.



mvg
Fidelio,



ik heb de oorzaak van het probleem gevonden en zal nodige opvolging doen.



Kan je via een privébericht je contactnummer doorgeven aub ?



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden



Groetjes,



Tina
Goedemorgen,



Aanvraag is in orde om bundel movies en seriespas te laten verwijderen.



Met vriendelijke groeten,



Tina

Reageer