Ik heb TV overal geïnstalleerd op mijn iPhone en mijn e-service account geactiveerd. Telkens ik wens in te loggen zegt het programma mij dat Belgacom TV Overal enkel voorbehouden is aan Belgacom TV klanten (wat ik dus ben). Heeft er iemand ervaring hiermee en weet er iemand hoe dit op te lossen? Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste Brugesboy17,
kan je ons via een privé-mailbericht even uw gegevens van e-services bezorgen Zo kunnen we zien of het gelinkt is aan de e-services of niet (dit komt soms voor).
Mvg
Eva van Belgacom
kan je ons via een privé-mailbericht even uw gegevens van e-services bezorgen Zo kunnen we zien of het gelinkt is aan de e-services of niet (dit komt soms voor).
Mvg
Eva van Belgacom
Dezelfde boodschap heb ik vandaag ook op mijn SGS2 ontvangen, hoewel vorige week het gebruik van tv-overal geen probleem was.
Hadden we dit probleem niet al?
Hadden we dit probleem niet al?
van bij de lancering hebben sommige deze foutmelding onterecht gekregen... ik heb het nog niet ervaren
mvg
mvg
Ik weet het, maar dat was een tijdje geleden. Ik dacht dat dit onderwerp zou nu worden gedaan.
Nu is het weer terug. Wanneer zullen we eindelijk "op de hoogte gebracht" worden wat het probleem veroorzaakt?
.
.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.