TV overal werkt niet meer sinds verhuis

  • 31 August 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Sinds ik verhuisd ben werkt mijn TV overal niet meer.
Als installatieadres staat nog steeds - reeds 2 maanden - mijn vorig adres én het lijnnummer van dat adres op de factuur én in my proximus.
Ik kan zelf het facturatieadres aanpassen naar mijn huidige woonplaats maar het installatieadres, noch het lijnnummer krijg ik gewijzigd.
Ik heb hiervoor een maand geleden de technical support gecontacteerd en dit zou bij de volgende factuur allemaal in orde moeten zijn.
Ik heb de bewuste volgende factuur net geconsulteerd en betaald maar er is nog steeds niets gewijzigd.
Ondertussen heb ik wel 2 maanden bijbetaald voor tv overal zonder het te kunnen gebruiken.
Wanneer komt dit eindelijk in orde?😡
Indien nodig stuur ik de gegevens van mijn vorig en nieuw adres incl. klantennummer via een privébericht.
Groet

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Alain, het zou nu moeten werken ik heb het manueel toegevoegd. Probleem is dat bij de klantendienst je order van de verhuis van in mei nog altijd openstaat. Ik plaats je bericht bij hen dat ze dit kunnen oplossen.
Ondertussen de app reeds op 2 toestellen getest. Het werkt opnieuw. ?
Volgende keer bij problemen beter onmiddelijk via het forum want dit is veel efficiënter dan de technische dienst.
Topic mag bij deze afgesloten worden.

Dank voor de hulp!