TV-overal werkt niet meer op tablet na UPDATE

  • 10 November 2014
  • 11 reacties
  • 288 Bekeken

Beste,


Update ontvangen via tablet en sindsdien geen LIVE-TV meer mogelijk... wel nog TV-gids beschikbaar.


Krijg steeds de mededelingen : 'De verbinding van TV Overal met Chromecast is verbroken.Probeer opnieuw een verbinding te maken om verder te gaan met streamen of


er heeft zich een probleem met de toepassing voorgedaan.Probeer het later opnieuw.'


Ik heb al alles geprobeerd, herinstallatie, andere wifi-toegang,... enkel Tv Overal stream werkt niet meer.


Wil dit nakijken aub ? Is sinds de update begonnen die miserie !


mvg,




login fc060974





11 reacties

Dit is een bekend probleem (bug sinds de aanpassing van TV Overal voor chromecast ondersteuning) bij Proximus en zijn naar een oplossing aan het zoeken.
ik was ook al met dat probeem afgekomen, had toen een prive bericht gestuurd waar ik mijn telefoon specificaties moest doorgeven,


dus ik veronderstel dat ze daar idd mee bezig zijn, hoop ik toch :)


hier is de post -> http://forum.proximus.be/posts/18234df842
Ik heb in feite bij proximus nog maar weinig gekend dat maar bugsvrij werkte.Ik vrees dus het ergste als netflix op de decoders komt wat voor een catastrofe dit weer te weeg gaat brengen.Je mag van mij al aan nemen, in het beste geval als men dan al tijdig start heeft iedereen dit toch maar tegen de zomer proximus kennende.En als het iets is dat me aanstaat blijf ik maar anders betwijfel ik het,want ben speciaal naar hier gekomen om het voetbal en de documentaires.Maar die zal ik dan maar moeten laten vallen.
Reputatie 7
Badge +1
Over welke versie spreken we hier? Ik heb TV Overal 5.1 en die werkt correct, wel op Android 4.4.2 op een Samsung Tab4;
op mijn tablet werkt het nu ook, juist getest, eerst niet na het updaten, maar velen hebben wel nog problemen !
Reputatie 7
Badge +1
Al chance! anders zou ik me hier niet meer thuisvoelen....cool
Dat zou heel erg zijn moest je u hier niet meer thuis voelen !


'k ga seffens nog eens met mijn tablet de TVO chromecast functie uitproberen.
ondertussen de chromecast test gedaan via TVO op mijn Tablet en werkt inderdaad zonder probleem.


Maar het TVO chromecasten via de chrome browser op laptop/PC hebben ze bij Proximus blijkbaar nog niet ingevoerd (je krijgt een beeld op TV zonder klank en ook geen full screen beeld op TV)






Reputatie 7
Badge +1
Moet je dan een chromecastadapter in je TV steken (USB-ingang)? Ik weet niet precies hoe dat werkt. Wat is het nut ervan als je een decoder hebt? Je moet toch Proximus TV hebben om TV Overal te kunnen gebruiken? Of is dat dan meer voor 2e en 3e TV's zonder decoder?
De chromecast stick heeft een HDMI mannelijke stekker waardoor je hem rechtstreeks in de HDMI ingang van je TV kunt pluggen en maakt verbinding via wifi met je bbox.


Hij cast niet alleen TVO natuurlijk ook bv YouTube filmpjes enz....


Je zou de chromecast TVO functie bv tijdelijk kunnen gebruiken als je geen TV signaal meer krijgt voor je decoder wegens defect, dus als tijdelijke oplossing.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt, dat is duidelijk.lach

Reageer