Beste,
Heb nu reeds 3 weken Belgacom TV en Internet en de functie TV Overal werkt nog steeds niet.
Op mijn iPhone krijg ik de melding dat ik hiervoor Belgacom Tv klant moet zijn. Voor zover ik weet ben ik dat.
Alvast bedankt voor een reactie.
Bart
Bladzijde 1 / 1
Beste Bart,
heb je dit reeds getest met een pc via www.tvoveral.be?
Indien het daar ook niet werkt, kan je best 24u wachten eer je opnieuw probeert.
Indien het wel werkt via de pc, verwijder je best de app en installeer ze opnieuw.
Voor verdere hulp, kan je best contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800. Zo kunnen nog wat bijkomende testen doen.
Mvg
Eva van Belgacom
heb je dit reeds getest met een pc via www.tvoveral.be?
Indien het daar ook niet werkt, kan je best 24u wachten eer je opnieuw probeert.
Indien het wel werkt via de pc, verwijder je best de app en installeer ze opnieuw.
Voor verdere hulp, kan je best contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800. Zo kunnen nog wat bijkomende testen doen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.