Skip to main content
Goedenavond,





zoals aangeraden via de helpdesk van de Belgacom klantendienst, vraag ik hier een oplossing voor een technisch probleem met mijn TV overal App die ik installeerde op mijn smartphone Sony Xperia S android.



Ik kan mij aanmelden als Belgacom klant, maar de App geeft steeds de foutmelding dat ik een Belgacom TV abonnement dien te hebben om van TV Overal te kunnen genieten, hetgeen ik ook heb...





Gelieve een oplossing te vinden voor dit euvel.





Dank bij voorbaat

Beste Dominique,





Als u nog maar net een e-services account hebt aangemaakt dan krijgt u zo'n melding. Omdat de e-services via een automatisch systeem moet gelinkt worden aan de database van TV Overal en dat kan soms wel enkele dagen duren.



Werkt het nu wel?



Als dat nog niet het geval is dan wil ik graag uw login van de e-services en uw vaste lijnnummer via een privébericht krijgen. Zo kan ik het verder nakijken.





Mvg,



Eva van Belgacom.


Reageer