Tv Overal werkt niet

  • 27 February 2012
  • 10 reacties
  • 2378 Bekeken

/files/751b20ed2c/tvoveral_werkt_niet.jpg 1280x720

10 reacties

Met welke browser werk je?
Reputatie 2
Badge
Met Safari op Vista werkt het.
Sinds ik Internet Explorer 9 heb, gaat TVoveral bij mij ook niet meer, net zoals wel meer invoegtoepassingen...


Probeer Google Chrome maar!

Met IE9 gaat het onder windows7 maar niet met vista.

Met firefox10 zijn er problemen die bekend zijn bij bgc en men is er mee bezig.

Mer chrome gaat het inderdaad toch onder Window7 (heb ik niet getest met vista)
wat je altijd eens kan proberen is de laatste versie van MS Silverlight downloaden via http://www.microsoft.com/silverlight/

evt eerst eens de huidige versie verwijderen

zijn sommige al mee geholpen geweest

mvg
Hallo Daan,


De voorstellen die je hierboven leest zijn allemaal het proberen waard: test in een andere browser, herinstalleer de silverlight plugin, schakel de antivirusscanner uit.. In de meeste browsers (uitgezonderd FF10 momenteel) werkt TV Overal wel.


Mvg,

Eva.
Hallo Eva en aan alle personen die problemen hebben met TVOveral op de pc. TVoveral werkt bij mij ook niet met firefox 10 en IE8 onder windows7. Nu heb ik Google Chrome geinstalleerd en zie TVoveral werkt perfect op mijn pc. Dus aan alle mensen die een probleem hebben met TVOveral, download Google Chrome en u bent geholpen.
Mvg.
Jean Gielen.
Dank je voor jullie reacties !


Met Safari werkt het alvast goed onder Windows Vista ! Ik had inderdaad IE9 draaien. Ik ga de andere mogelijkheden ook proberen (o.a. op mijn Windows 7 pc).


Vriendelijke groeten,


Daan
Reputatie 7
Badge +1
Het is weer eens zover. De TV-gids online vanTV-Overal werkt weer eens niet. Bij programmeren krijg ik voor ALLE zenders de melding "deze zender zit niet in Uw abonnement".....Wenkbrauw ophalenVerstomd
ja, we zijn weer de sigaar sinjoor... komt regelmatig wel eens voor precies, maar is meestal tijdelijk probleem

dus later vandaag nog eens proberen

tip : via smartphone gaat het online programmeren wél nog

mvg

Reageer