TV Overal voor PC released

  • 7 October 2011
  • 57 reacties
  • 5334 Bekeken

beste allemaal

TV overal voor pc werd zonet released

ga nu naar www.tvoveral.be

veel kijkgenot

mvg

57 reacties

klopt sinjoor71

nogmaals bedankt

mvg
Ik zit met een dual screen opstelling en wanneer ik de fullscreen mode activeer op het 2de scherm en dan een ander programma open op mijn eerste scherm, dan stopt de fullscreen mode. Zou handig zijn, moest dit fullscreen kunnen blijven;
Reputatie 2
Badge +1
Hier hetzelfde probleem met een dual screen opstelling.
Er zijn 5 NL zenders. Zoom is geen zender. Breng ze niet op ideen, of anders zetten ze Mozaiek er ook nog bij als zender :o

SD stream op TV en dus ook TVonPC is 2.5Mb/s. Dus Tvoveral is minstens 50% minder goed van kwaliteit. Wat ook geen kwaad kan, want een pc scherm is in de meest gevallen toch kleiner dan een TV. (

Die 500Kb/s was trouwens maar een voorbeeld die ik gaf hoor. Ik ken de exacte bitrates niet.


" Bovendien is Telenet volledig Apple gebonden en geeft nog altijd geen toepassing voor TV op PC"

niet juist. Er is ook een toepassig voor de pc.
belgacom werkt trouwens met Silverlight. Het slechtste wat je kan doen. (na TvonPc 😛 ) Dit wil dus zeggen dat het niet zeker is dat de app nog in de toekomst op apple zal werken, omdat dit dan afhangt van de goodwill van Mickeysoft.
Dit wil dus ook zeggen dat andere operating systemen zoals Linux, nieuwe mac versies, of eventueel andere browsers opnieuw niet gesupporteerd wordt door Belgakanhetniet omdat ze opnieuw voor een non standaard oplossing gekozen hebben.
Was Belgacom ietwat slim dan hadden ze voor een oplossing gekozen, waardoor gewoon de meeste devices onmiddellijk werken en waardoor je ook minder support kosten zal hebben.


@sinjoor71: don't worry, ik val niet iemand persoonlijk aan.
De toevoeging van Eurosport NL is goed nieuw !
"Ik zit met een dual screen opstelling en wanneer ik de fullscreen mode activeer op het 2de scherm en dan een ander programma open op mijn eerste scherm, dan stopt de fullscreen mode. Zou handig zijn, moest dit fullscreen kunnen blijven;"

Ik weet niet als dit eigenlijk een 'belgacom' probleem is. Ik heb namelijk hetzelfde voor met andere sites (youtube)
De tvoveral werkt via Silverlight. Sinds versie 4 is dit wel mogelijk maar dit moet door Belgacom geprogrammeerd worden.

Zie: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.interop.content.fullscreenoptions(v=VS.95).aspx

Reageer