Heb TV overal op de iPhone en dat werkt prima via wifi.
Via 3G lukt het niet omdag mijn gsm-nummer niet verbonden is met "de gebruiker". Bij de login is het inderdaad zo dat je je gsm-nummer moet ingeven om te genieten van het gratis uur TV Overal via 3G. Bij het eerste inloggen na installatie van de app lukte dat niet. Ik kreeg melding dat er een technisch probleem was en om het later opnieuw te proberen. Dat heb ik dan ook gedaan maar ook toen lukte dat niet, dit keer omdat het maximum aantal gekoppelde nummers bereikt was !! Als ik dan via "instellingen" / "parameters" /"mijn account" ga kijken in de app, dan staat er bij gsm-nummer : "Geen telefoonnummer vebonden met de gebruiker".
Begrijpe wie het kan, geen nummer verbonden maar wel maximum aantal verbonden nummers bereikt ! Nog iemand met dit probleem en vooral met een oplossing ervoor ? In de Belgacom-winkel in Gent konden ze mij alvast niet helpen.
Bladzijde 1 / 1
Ik zit met hetzelfde probleem. Wifi alles ok, maar via 3G krijg ik enkel de melding dat het dit veel verbruikt, maar verder geen reactie.
ik heb geen enkel probleem met het bekijken van tv overal via 3G - dit wel op een android device
ingave van een proximus telefoonnummer is trouwens niet vereist, dit is enkel voor dat gratis uur ... je kan tv overal met gelijk welke internetverbinding gebruiken, dus ook met 3G van de concurrentie
mvg
ingave van een proximus telefoonnummer is trouwens niet vereist, dit is enkel voor dat gratis uur ... je kan tv overal met gelijk welke internetverbinding gebruiken, dus ook met 3G van de concurrentie
mvg
Ik heb ook geen probleem met tv overal op het 3g netwerk op mijn SE Xperia Arc (android).
Beste terschorre en Roel,
via 3G werkt de TV Overal app enkel nog via een Proximus 3G verbinding. Kan je me bevestigen dat dit bij jullie degelijk het geval is?
Indien dit het geval is, kan je me dan de exacte melding geven die je te zien krijgt, alsook uw E-services login, Belgacom lijnnummer en Proximus-nummer. Deze info stuur je me uiteraard via privé-bericht.
Roel, de melding die jij vermeldt, is normaal. Dit is gewoon om je te verwittigen dat je via 3G werkt en dus dat je je verbruik moet in het oog houden.
Mvg
Eva van Belgacom
via 3G werkt de TV Overal app enkel nog via een Proximus 3G verbinding. Kan je me bevestigen dat dit bij jullie degelijk het geval is?
Indien dit het geval is, kan je me dan de exacte melding geven die je te zien krijgt, alsook uw E-services login, Belgacom lijnnummer en Proximus-nummer. Deze info stuur je me uiteraard via privé-bericht.
Roel, de melding die jij vermeldt, is normaal. Dit is gewoon om je te verwittigen dat je via 3G werkt en dus dat je je verbruik moet in het oog houden.
Mvg
Eva van Belgacom
Dag Eva,
Ondertussen lukt het meestal wel, enkel indien de verbinding te slecht is heb ik nog problemen.
Voorheen kreeg ik enkel de melding van het verbruik en daar bleef het bij, geen beeld, enkel de "TV Overal" achtergrond.
Bedankt voor de opvolging,
Roel
Ondertussen lukt het meestal wel, enkel indien de verbinding te slecht is heb ik nog problemen.
Voorheen kreeg ik enkel de melding van het verbruik en daar bleef het bij, geen beeld, enkel de "TV Overal" achtergrond.
Bedankt voor de opvolging,
Roel
Eva schreef : via 3G werkt de TV Overal app enkel nog via een Proximus 3G verbinding
oei, Eva... had ik nog niet gemerkt en een serieuse tegenvaller dat te moeten vernemen. het grote voordeel van tv overal was dat je het overal met gelijk welke internetverbinding kon gebruiken, als belgacom dat grote voordeel nu zelf gaat afpakken.... jammer!
mvg
oei, Eva... had ik nog niet gemerkt en een serieuse tegenvaller dat te moeten vernemen. het grote voordeel van tv overal was dat je het overal met gelijk welke internetverbinding kon gebruiken, als belgacom dat grote voordeel nu zelf gaat afpakken.... jammer!
mvg
Hallo
Mijn zoon zit op kot in Gent en heeft een Belgacom abonnement(internet intense zonder vaste lijn).
De installateur is langsgeweest en nu rekent Belgacom éenmalige kosten aan (€85).
Het internet valt uit na 1 uur en dan moet hij alles terug opstarten en de tv werkt niet meer.
Wie kent er hiervoor een oplossing?
Een bezorgde mama.
Mijn zoon zit op kot in Gent en heeft een Belgacom abonnement(internet intense zonder vaste lijn).
De installateur is langsgeweest en nu rekent Belgacom éenmalige kosten aan (€85).
Het internet valt uit na 1 uur en dan moet hij alles terug opstarten en de tv werkt niet meer.
Wie kent er hiervoor een oplossing?
Een bezorgde mama.
Mss al eerst beginnen met naar de technische helpdesk te bellen waar er een meting op de lijn gebeurt en mss komt er daar al iets aan het daglicht.
groetjes,
Elsa
groetjes,
Elsa
en misschien eens een nieuw topic aanmaken
om on topic te komen, tv overal werkt in tegenstelling tot wat eva hierboven zei nog wel met andere mobiele internetverbinding
mvg
om on topic te komen, tv overal werkt in tegenstelling tot wat eva hierboven zei nog wel met andere mobiele internetverbinding
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.