Hallo
Ik heb TV overal op mijn android geinstalleerd en nu ik wil gaan kijken vragen ze achter mijn gegevens.
Ik geef ze mijn gebruikersnaam en wachtwoord en dan vragen ze achter mijn proximus nummer, maar ik heb base. Dus druk ik gewoon direct op inloggen maar dan krijg ik de foutmelding "Er is een fout op de verbinding opgetreden." Dus geef ik mijn telefoon nummer van belgacom op maar dan krijg ik het zelfde foutmelding. Betekent dit dat ik TV overal niet kan gebruiken omdat ik geen proximusklant ben of moet ik gewoon wachten tot deze fout is opgelost?
HELP!
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Beste Sofian, je moet TV-klant zijn van Belgacom, en je moet natuurlijk ook ofwel een sim van Belgacom of van Proximus hebben. Voor laptop en tab is dat een datasim.
niet correct sinjoor71, het enige dat je moet ingeven is de login van je e-services account. je moet belgacom tv klant zijn om naar tv te kunnen kijken.
je moet géén simkaart hebben van proximus/belgacom. als je die wel hebt krijg je met bepaalde abbonementen wel één uur gratis mobiel internet voor gebruik van tv overal, dat is de enige reden dat je daar dat nummer kan ingeven. ik moet nu wel zeggen dat ik daar precies niets meer van zie staan op de site, dus misschien hebben ze dit reeds afgevoerd?
de blauwe tekst hebben ze verwijderd van de site, echter onderaan staan nog de voorwaarden van het aanbod ivm het 1 uur gratis mobiel internet (voor tv overal), het sterretje verwijst echter naar niets meer. dus de webmaster heeft zijn werk niet goed gedaan
dus Sofian, het enigste dat je moet ingeven is je e-services account. als je belgacom tv klant bent zou je moeten kunnen tv kijken. misschien dat er tijdelijk een probleem was ofzo; of anders e-services gegevens eens dubbelchecken?
mvg
je moet géén simkaart hebben van proximus/belgacom. als je die wel hebt krijg je met bepaalde abbonementen wel één uur gratis mobiel internet voor gebruik van tv overal, dat is de enige reden dat je daar dat nummer kan ingeven. ik moet nu wel zeggen dat ik daar precies niets meer van zie staan op de site, dus misschien hebben ze dit reeds afgevoerd?
de blauwe tekst hebben ze verwijderd van de site, echter onderaan staan nog de voorwaarden van het aanbod ivm het 1 uur gratis mobiel internet (voor tv overal), het sterretje verwijst echter naar niets meer. dus de webmaster heeft zijn werk niet goed gedaan
dus Sofian, het enigste dat je moet ingeven is je e-services account. als je belgacom tv klant bent zou je moeten kunnen tv kijken. misschien dat er tijdelijk een probleem was ofzo; of anders e-services gegevens eens dubbelchecken?
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.