TV Overal toch betalend terwijl op de site stond dat het 0,00 maandelijkse kost ging zijn (we hebben...

  • 10 July 2013
  • 8 reacties
  • 593 Bekeken


Hallo


Klantnummer: 1634289


Ik heb onlangs tv overal aangevraagd via http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/televisie/tv-overal/tv-overal?page=p_hbs_bgctv_on_pc en bij het afronden stond er duidelijk dat dit volledig gratis was (maandelijkse kost was € 0,00) omdat we Belgacom TV in een comfort pack hebben.


Nu een brief in de bus gehad waarop staat dat we maandelijks 4,95 EUR moeten betalen. Bij 'mijn producten' op de eservices staat TV Overal er ook 2 keer tussen (weet niet of dit normaal is?).





Kunnen jullie dit rechtzetten en zorgen dat dit toch gratis is?


Mvg Angelo

8 reacties

Beste Angelo,

Ik heb de nodige rechtzettingen gedaan.

Blijkbaar heeft u een dubbele aanvraag gedaan.

Ik heb u ook via privebericht een antwoord gegeven.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


heb vandaag mijn electronische factuur gekregen, en TV-Overal staat vermeld bij de opties met 0.00€. Wel moet ik van 01.07 tot 02.07 voor TV-Overal 0.33€ betalen...(4.95/31x2?)...waarom voor die 2 dagen apart berekenen? Soit, ik ga voor 0.33€ geen klacht indienen...

Dag Sinjoor73,

Bedankt voor de terechte opmerking, ik laat nakijken of het een algemeen probleem betreft.

De creditnota is onderweg. ;)

Mvg,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Bedankt voor de reactie Eva, het is inderdaad een rare kronkel van het facturatiesysteem, alsof de nieuwe regel maar vanaf 3.07.13 zou ingaan...indecision

Beste Patrick_V,

Ik heb uw privébericht ontvangen en zal u zo snel mogelijk feedback geven.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Daley,

In de business packs is tv overal inderdaad niet inbegrepen.

Met vriendelijke groeten,

Eva












Nog eens een dikke pluim voor ons Eva



en nee Eva, ik zeg dat niet omdat ik iets moet hebben van u, zoals Sinjoor


Groetjes, Elsa


laugh



Beste Toon,

Ik zal uw dossier even opvragen en u asap een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer