Via werkgever bezit ik al jaren over GSM met proximus abonnement. Recentlijk een smartphone met bijhorend aangepast met (te) ruim internnet abonnement. Lancering van TV overal trekt dus de aandacht en is dus een poging waard ...
Idd privé zelf geen Belgacom TV klant, maar via werk toch verbonden met proximus en aldus in aanmerking komend voor 2 uur gratis belgacom TV per maand (in testperiode). Eerste poging om een e-service account aan te maken met werkmail adres loopt verkeerd af (activeringsmail gaat verloren, kan paswoord reset mail wel sturen maar bij aanmelding kreeg ik dan fout dat account niet geactiveerd was). Dus 2 weken wachten alvorens die account vervalt en dan finale mailadres instellen.
Inmiddels met ander mailadres verder geraakt ... ik kan hier vanop smartphone aanmelden, maar dan blijkt er geen GSM nummer gekoppeld te zijn aan de E-service account ??? Op mijn profiel, mijn gegevens staat m'n GSM nummer nochtans te blinken .... Als ik (2e poging en verdere) in de applicatie zelf het GSM nummer opgeef zoals gevraagd bij het verbinden dan krijg ik terug steevast foutmelding "Er is een fout op de verbinding opgetreden". Laat ik dat GSM nummer weg dan connecteert ie, maar zeker ook zonder GSM nummer koppeling.
Poll uitbreiden met optie. "TV overal geprobeerd, maar lukt niet ?"
Bladzijde 1 / 1
beste
u moet in eerste instantie belgacom tv klant zijn, bent u dan ook proximusklant dan krijgt u 1 uur gratis mobiel internet (voor gebruik van tv overal)
is misschien niet erg duidelijk gebracht op de website, wel als je gaat kijken bij voorwaarden;
In een eerste fase is de TV Overal-testinhoud toegankelijk voor Belgacom TV-klanten
mvg
u moet in eerste instantie belgacom tv klant zijn, bent u dan ook proximusklant dan krijgt u 1 uur gratis mobiel internet (voor gebruik van tv overal)
is misschien niet erg duidelijk gebracht op de website, wel als je gaat kijken bij voorwaarden;
In een eerste fase is de TV Overal-testinhoud toegankelijk voor Belgacom TV-klanten
mvg
Hallo Xenne
ik zou "misschien" toch laten vallen in "misschien niet erg duidelijk gebracht"
Immers op de pagina/flap van TV overal staat
Test TV Overal gratis tot 30/9!
U kunt TV Overal gratis testen - zonder enige verplichting - tot 30 september. Niet alleen de zenders, maar ook de films op aanvraag in het TV Overal-aanbod zijn volledig gratis.
Bent u Proximusklant en heeft u een abonnement Internet on GSM of Mobile Internet? Dan krijgt u per maand één uur Mobiel Internet (enkel geldig voor TV Overal).*
Als je dan naar voorwaarden kijkt staat daar idd
TV Overal: aanbod geldig in België voor vast of mobiel internet in een zone met wifi- of 3G-bereik, via toestellen zoals tablets of compatibele smartphones en pc's. In een eerste fase is de TV Overal-testinhoud toegankelijk voor Belgacom TV-klanten. Alle internetgebruikers in België hebben evenwel toegang tot de tv-gids van Belgacom TV en de trailers van de films die beschikbaar zijn in video op aanvraag.
Ik herinner me precies toch dat initieel er bij lancering sprake was van "2 uur" gratis, dit is plots "1 uur gratis".
Hoe is die in een "eerste testfase" dan te interpreteren tov "gratis testen - zonder enige verplichting - tot 30 september (jaar niet gespecifieerd :D) ? Volgens info bij voorwaarden zouden bvb trailers van het VOD film aanbod wel moeten afspelen, maar helaas niets, geen melding, nada ... Voor afspelen van film blijft het consequent melden dat men "belgacom TV" klant moet zijn.
Interpreteer ik dit alles dan correct dat Belgacom zijn TV overal later als bijkomende betalende optie zal aanbieden en dat de huidige Belgacom TV klanten dus effe mogen profiteren ?
mvg
ik zou "misschien" toch laten vallen in "misschien niet erg duidelijk gebracht"
Immers op de pagina/flap van TV overal staat
Test TV Overal gratis tot 30/9!
U kunt TV Overal gratis testen - zonder enige verplichting - tot 30 september. Niet alleen de zenders, maar ook de films op aanvraag in het TV Overal-aanbod zijn volledig gratis.
Bent u Proximusklant en heeft u een abonnement Internet on GSM of Mobile Internet? Dan krijgt u per maand één uur Mobiel Internet (enkel geldig voor TV Overal).*
Als je dan naar voorwaarden kijkt staat daar idd
TV Overal: aanbod geldig in België voor vast of mobiel internet in een zone met wifi- of 3G-bereik, via toestellen zoals tablets of compatibele smartphones en pc's. In een eerste fase is de TV Overal-testinhoud toegankelijk voor Belgacom TV-klanten. Alle internetgebruikers in België hebben evenwel toegang tot de tv-gids van Belgacom TV en de trailers van de films die beschikbaar zijn in video op aanvraag.
Ik herinner me precies toch dat initieel er bij lancering sprake was van "2 uur" gratis, dit is plots "1 uur gratis".
Hoe is die in een "eerste testfase" dan te interpreteren tov "gratis testen - zonder enige verplichting - tot 30 september (jaar niet gespecifieerd :D) ? Volgens info bij voorwaarden zouden bvb trailers van het VOD film aanbod wel moeten afspelen, maar helaas niets, geen melding, nada ... Voor afspelen van film blijft het consequent melden dat men "belgacom TV" klant moet zijn.
Interpreteer ik dit alles dan correct dat Belgacom zijn TV overal later als bijkomende betalende optie zal aanbieden en dat de huidige Belgacom TV klanten dus effe mogen profiteren ?
mvg
beste
't produkt "tv overal" staat op de site van belgacom wel in de rubriek "televisie", is daar dus een onderdeel van.... maar ik begrijp de verwarring
de testfase loopt nog tot 30 september 2011 - daarna zal het normaal gecommercialiseerd worden
aangezien ze spreken van "in eerste instantie is het enkel voor belgacom tv klanten .... " is het mogelijk dat het daarna zal aangeboden worden aan alle belgacom klanten of misschien zelfs aan niet belgacom klanten, maar da's pure speculatie op dit moment
mochten ze dit van plan zijn dan zouden ze wel verschillende prijzen kunnen vragen, en misschien zelfs gratis houden voor belgacom tv klanten, wishfull thinking wellicht, maar ga het toch eens vragen
mvg
't produkt "tv overal" staat op de site van belgacom wel in de rubriek "televisie", is daar dus een onderdeel van.... maar ik begrijp de verwarring
de testfase loopt nog tot 30 september 2011 - daarna zal het normaal gecommercialiseerd worden
aangezien ze spreken van "in eerste instantie is het enkel voor belgacom tv klanten .... " is het mogelijk dat het daarna zal aangeboden worden aan alle belgacom klanten of misschien zelfs aan niet belgacom klanten, maar da's pure speculatie op dit moment
mochten ze dit van plan zijn dan zouden ze wel verschillende prijzen kunnen vragen, en misschien zelfs gratis houden voor belgacom tv klanten, wishfull thinking wellicht, maar ga het toch eens vragen
mvg
Beste Guido,
Het product TV Overal is enkel beschikbaar voor de Belgacom TV-klanten. Zie onderstaande link ivm de voorwaarden.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_bgctv_on_pc&detailPage=hbs_bgctv_on_pc_cond
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het product TV Overal is enkel beschikbaar voor de Belgacom TV-klanten. Zie onderstaande link ivm de voorwaarden.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_bgctv_on_pc&detailPage=hbs_bgctv_on_pc_cond
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.